Balea Young Splashy Watermelon Lip Balm

Cute tin, watermelon scent - it just screamed 'Buy me!' :) But...

Sadly, this lip balm is nothing to write home about. It smells great, but the scent literally disappears on application. It softens the lips, but this too isn't a long-lasting effect. The balm simply disappears - even without licking my lips it's gone really quickly (in about 20 mins). No colour, no taste... I'm disappointed.

Apart from the cute packaging, this isn't worth the $$.
---------------------------------------------

Сладка кутийка, аромат на диня - този балсам направо крещеше "Купи ме!" :) Но...

За съжаление, почти няма с какво да похваля този продукт. Ароматът е много хубав, но изчезва буквално с нанасянето. Омекотяващият ефект трае не повече от 20 минути. Дори и да не си облизвам устните, балсамът изчезва/попива адски бързо. Няма цвят, няма вкус... Общо взето, разочарование.

Цената беше 2.50 лв., и дори и тя ми се струва висока...

4 comments:

  1. Хахаха, никога не съм те виждала да правиш подобно ревю :D Направо се засмях с глас, честно ти казвам. Със сигурност няма да си го купя!

    ReplyDelete
  2. Само си пресдстави разочарованието ми като разбрах след втория опит, че просто не става за нищо - доплака ми се, толкова исках да е най-прекрасния балсам на планетата... Но уви.

    ReplyDelete
  3. Точно това, че няма гаден вкус и мирис, както и цвят могат да ме накарат да си го взема. Иначе си представях отвратителния вкус който се задърза върху устните ми все едно съм яла и не съм си измила зъбите.

    ReplyDelete
  4. Не, наистина няма вкус и не оставя гадно усещане, просто като вазелинче е...

    ReplyDelete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+