The Body Lotion Post

So, ladies, what do you expect from a body lotion? Regardless of the season, a good body lotion should keep your skin as smooth as baby's skin, and here is my list of my favourite products. Hope it's useful!

Момичета, какво са очакванията ви при покупката на лосион за тяло? Независимо от сезона, един добър продукт за тяло трябва да поддържа кожата мека като на бебе, и затова тук съм подбрала любимите ми 'помощници' в борбата за хубава кожа. Надявам се да ви е полезно!

1. Avon Naturals Vanilla Shakes Body Lotion - this is my newest obsession! It has a smooth texture, which sinks in completely, leaving the skin incredibly smooth. And the best part is that is smells fantastic - the scent lingers on for as much as 24h! Also available with strawberry&guava and mango scent. The packaging is also something which deserves to be mentioned...


BG - Това е новата ми мания! Лосионът е със страшно  приятна текстура, която попива на момента, оставяйки кожата повече от мека. А най-хубавото е, че ароматът (ммм, страшен!) се долавя дори и един ден по-късно! Предлага се още с аромат на ягода/гуава и манго. Опаковката също не е за подценяване :)

2. Yves Rocher Les Plaisirs Nature Lait Veloute - again the scent I choose most often is Vanilla. This is an extremely light lotion, perfect for the summer. Another lovely scent from the range is Blackberry.


BG - Отново предпочитаният аромат от серията е ванилия. Този лосион е изключително лек и е подходящ за лятото. Друг много добър аромат е и боровинката. Опаковката е от 400мл, и и то на съвсем разумна цена.

3. Aroma Green Line Blueberry Nourishing Body Lotion - Aroma is a cheap Bulgarian brand, which produces a range of eco-friendly products. This lotion is thick but sinks in well, and is perfect for those dry patches, such as knees and the back of the legs (my skin tends to get rough there). It's really budget-friendly as well :)


BG -  Ако търсите нещо евтино и качествено - това е. Лосионът е доста гъст, но попива лесно, и е идеален за подхранване на загрубяла кожа (като коленете или задната част на бедрата). Другите аромати от серията също са приятни, и може би си заслужава да ги опитам...

4. Alverde Body Lotion Olive and Aloe Vera - this is a very good lotion for those with normal skin. It smells great, nourishes well and is not sticky. But there's something strange about it - it has to be rubbed in for a few minutes, because otherwise it leaves a white residue. If this doesn't bother you - it's a great summer option as it sinks in completely.

Pic Source/ Източник
BG - Това е доста добър лосион за нормална кожа. Мирише много приятно (на нещо свежо и може би лимоново?), и подхранва сравнително добре. Но е и малко странен - трябва да се втрие много хубаво, защото иначе оставя бяло. Ако това не ви притеснява, изберете го за лятото - попива напълно и не оставя лепкаво усещане.

Hope this will help you with the next body lotion purchase!
Надявам се да съм ви помогнала при избора!

9 comments:

  1. Напоследък си във вихъра си :) Много интересни неща прочитам. Аз не съм от момичетата, които имат по 450 лосиона за тяло. В момента използвам два и нямам намерение да купувам нищо друго, докато не приключа с тях. Иска ми се да си намеря другия път нещо ванилово обаче.

    ReplyDelete
  2. Хахаха, ами има малко повече свободно време, затова :)
    И аз гледам да не ги насъбирам, че ме е яд ако трябва да хвърлям. Препоръчвам ти горещо този на Ейвън, направо се побърках по него и сега ще поръчвам още!

    ReplyDelete
  3. Препоръчвам ти още 7-дневния лосион на Гарние,хубаво овлажнява и няма парабени,и ако си падаш по силните миризми-тези на Фрутини.:-)

    ReplyDelete
  4. 7-дневния го пробвах от няколко тестера, и ми хареса, може би ще ми е следващия :) А на Фрутини бях харесала само един с ананас и просеко, но сега не мога да го намеря. Наистина са им силнички миризмите, и доста изкуствени ми идват.

    ReplyDelete
  5. Аз мисля сега на пробвам една френска органик марка,на която попаднах в Ремедиум-Ma Provence,и после ще пиша как е!Иначе в момента ползвам един на Bath and Body Works,хубав е,но миризмата му ми идва малко прекалено силна,а и има парабени.

    ReplyDelete
  6. Ооо, мисля, че бях видяла едни много апетитни сапунчета с тази марка - Ma Provence. Ще се радвам да споделиш мнение за лосиона!

    ReplyDelete
  7. I like Yves Rocher too. Actually ...I love that vanilla body milk. Take a look on my blog!

    ReplyDelete
  8. Avon Naturals Vanilla Shakes Body Lotion - имам същия лосион и съм много доволна,мирише толкова хубаво че ми напомня за лятото :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен ми напомня повече за зимни вкусотии, но и ваниловият шейк от Макдоналдс ухае така, а той си е чисто лятно прегрешение (обожавам го!) :)))

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab