One brand - two products. A winner & a failure...

One brand, two products. One is a total winner, the other - a complete failure. I'm talking about two Avon products I bought a few months ago - Avon Care Refreshing Face Gel-Cream, and Avon Solutions Mattifying Papers.

The first one, Avon Care Refreshing Face Gel-Cream, is a light cream, infused with cucumber and green tea extracts. It has an extremely fresh texture, which melts in the skin leaving it soft and radiant, without an oily residue. I've been using it during the summer, morning and evening, and I didn't even get a richer cream for the seaside, where my skin tends to get drier due to sun exposure. I can tell you - I didn't expect anything, and I haven't seen such results with products ten times the tiny price I paid for this one (got it on a discount).  

Less pimples, less visible pores, an overall improvement in the look of my skin... In just a month. I'm not saying it's a miracle, but it definitely worked for me. Yes, it contains parabens and perhaps many other ingredients you'll condemn, but all the same - it works for me, so I don't care. An added bonus is the scent - it's utterly gorgeous, fresh and stimulating.

The other product - the Solutions Mattifying Papers are something that, on the contrary, I expected much from, but was disappointed with. They are simple sheets of paper that you press onto the oily areas of your face to get rid of any shine. Well, I've used Palladio Rice Paper - a must-have for every girl with oily skin, and Avon's sheets are nothing compared to them. Palladio use genuine rice paper for blotting, and cover one side of the sheet with rice powder - a brilliant combination. For the same price, Avon's papers don't do anything. They simply take away a bit of the oiliness, but don't mattify or whatever. Total failure...

I simply don't understand why there is such a difference in the quality of their products. Avon have amazing stuff, but on the other hand, they have such mediocre products as these sheets, or the Color Trend range. Have you had any similar observations with other of their products?
----------------------------------------------------------

Една марка, два продукта - единият великолепен, другият е пълен провал...

Става дума за две неща, които си купих от Ейвън преди няколко месеца. Единият е лекият крем за лице от серията Avon Care, а другият са матиращите листчета от серията Solutions.

Кремът Avon Care Refreshing Face Gel-Cream (или Освежаващ гел-крем за лице с краставица и зелен чай) е лек крем за нормална/смесена кожа с лека текстура, която попива бързо и оставя изключително свежо усещане без мазен филм. Използвах го цяло лято, сутрин и вечер, и дори и на морето, когато кожата ми по принцип се изсушава от слънцето. Честно казано, взех го без никакви очаквания, просто заради аромата (имаше го на ароматна страничка), но се оказа невероятно попадение, и ефектът от него не може да се сравнява и с този от десеторно по-скъпи кремове, които съм ползвала. Кожата е мигновено освежена, а след по-малко от месец забелязах и подобрение в размера на порите и по-малко пъпки. Не казвам, че е чудо, но определено намерих крем, който бих си купила пак. Да, съдържа парабени и други вещества, които бихте заклеймили, но аз нямам проблем с тях, стига кремът да си върши работата - а той си я върши, кожата ми е по-хубава :) Разфасовката е голяма (100мл.), а цената е смешно ниска - беше 2.90лв. в промоция.

Вторият продукт са Avon Solutions Mattifying Papers (Матиращи листчета от серията Solutions). За тях имах големи очаквания, но останах разочарована. Целта им е да премахнат излишното омазняване и да матират кожата - просто притискате листче към Т-зоната. Така... Използвала съм матиращите листчета с оризова пудра на Palladio, и те са спасение за всяко момиче с мазна кожа - направени са от истинска оризова хартия, и от едната страна са покрити с оризова пудра. Листчета на Ейвън не могат да им се качат и на малкия пръст. Те са просто някакви хартийки, които горе-долу попиват мазнината, но в никакъв случай не матират. А цената им е почти същата като на Palladio. Пълен провал...

Наистина не знам защо има такова разминаване при качеството на продуктите в Ейвън. Имат наистина страхотни неща, но например тези листчета и серията Color Trend (или поне 99% от серията) за мен са си чисто пилеене на пари.
А вие имате ли подбни наблюдения?

22 comments:

  1. Не знам защо се учудваш. Avon е от тези марки, които или имат нещо супер добро или пълен боклук. Харесват ми някои неща, които си купувам отново и отново, но като цяло голяма част от нещата не ми допадат изобщо.

    ReplyDelete
  2. Учудвам се, защото по принцип нацелвам и рядко съм недоволна. Но такива изненади не бях очаквала...

    ReplyDelete
  3. Момичета, наскоро и аз си купих крема на Avon и при мен също го имаше ефектът на буйната еуфория, просто не мога да опиша колко много бях доволна. И след това - прассс. Започна да се бели по лицето ми след изсъхване. Нямам обяснение.

    ReplyDelete
  4. Странно, на мен не ми се случвало досега, а почти привършвам опаковката... Дали не е от някакъв друг продукт, който използваш отдоул/отгоре?

    ReplyDelete
  5. Ами ползвах го ежедневно поне 2 седмици, докато се усетя от какво се получава - възможно е да съм нацелила някаква кофти опаковка, ама продуктът е същият...

    ReplyDelete
  6. Явно този ефект се получва от различни неща - може и самата кожа да играе роля. При мен най-често се получава при ползването на крем+основа, или крем+ФДТ - никога само от един продукт.

    ReplyDelete
  7. Мммм сигурно е от кожата, понеже аз съм твърде мързелива, за да слагам основи и фдт (въпреки че в някакъв момент се опитах...), та няма какво друго. :)

    ReplyDelete
  8. Е, няма как на всички да се харесва, за съжаление :(

    ReplyDelete
  9. Този крем и аз съм го ползвала и много ми допадна, скоро пак ще си го поръчам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен ми беше идеален лятото, но сега мисля, че ще ми е лек. Но все пак това зависи от кожата де :)

      Delete
  10. Съгласна съм с Jeni, Ейвън или имат супер попадения или пълна скръб. Много харесвам някои неща за тяло, за крака, и коса, а! и някои маски от спа серията. Специално кремовете за лице са ми много подозрителни, не само заради парабените, имат и много други кофти съставки, вкл такива, които изсушават кожата, причиняват черни точки и акне или просто я дразнят, а моята се дразни от най-малкото нещо :( Пълни са с минеларни масла и петролни деривати.. изобщо доста трябва да се внимава. Специално продуктите им, в които има слънцезащите фактор, в голяма част от тях SPF- съставката е една от най-вредните (дразнещи, канцерогенни и тн), които може да се вложат. А се влага защото е евтина. Има един гел за лице, който много харесвам, един такъв златист на цвят и в прозрачна опаковка с помпичка, жалко, че не се сещам за името. Та това нещо хич не е лошо. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, така си е - те са май марка, която се опитва да обедини хем евтини, хем малко по-скъпи серии, и затова :) Аз все пак съм доволна от някои кремчета за лице - най-вече от Anew Vitale,но и те съдържат дразнители, за съжаление (моята кожа не се трогва особено, де, но не бих ти ги препоръчала - много са парфюмести :) А това гелче можеш ли да му намериш снимка - заинтригува ме? :)

      Delete
    2. Хех, сега видях, че имаш ревю за него, ето тук: http://maquilab.blogspot.com/2012/08/avon-planet-spa-indulgence.html
      Та когато кожата ми не е раздразнена го ползвам през деня (ако много ще се стои на слънце обаче не). Вярно че малко фейса ти се позлатява и леко лепне ако сложа повечко, но общо взето стои есествено, отгоре малко ФДТ с висок фактор и всичко е 6 :)
      Аз така и не разбах колко точно гликолова киселина има в този продукт, гледах, гледах съдържанието и пак не ми е ясно. Ако някой път искаш да опиташ истински качествена гликолова терапия, с две ръце препоръчвам това: http://www.claribelskincare.com/Rejuvenating_Glycolic_and_TCA_C.html (20% гликолова киселина) Това нещо е ЧУДО в бурканче. Никога друг крем не ми се отразявал като този, супер много се избистря тена, излгажда кожата и ексфолира (но без да се лющи кожата, просто изчезва всякаква мъртва кожа). Ползвам до като нощен няколко пъти в седмицата, дори не всяка седмица. Много добре действа на проблемна кожа, НО хубаво е все пак да не се нанася върху открити ранички, ако има такива, че олелемайко! много щипе! На спокойна кожа щипе леко в началото, после бързо минава

      Delete
    3. Аз през деня така и не се престраших с него... А за количеството - не помня точно къде беше киселината в състава подред, но колкото по-нагоре е - толкова по-голямо е количеството. Ама то пък гликоловата трябва да е в не повече от 12-15%, че иначе не могат да я предлагат без рецепта (или само в салоните). Та предполагам е в минимално количество, но все пак имаше ефект :)

      А това кремче Кларибел предполагам пак е от Щатите - не съм засичала тук или в И-бей такова... :( Иначе съставът звучи Уау! Аз сега се опитвам да намеря едно такова българско чудо, по препоръка - Билле се казва, само че в нашите аптеки в Пловдив не са и чували за него :(

      Delete
    4. Да, тези са от Щатите. Първоначално попаднах на нея в Etsy, после почнах да купувам направо от сайта и (цените там са по-изгодни) Фирмата е малка и както казва самата собственичка, всичко се прави едва ли не от поръчка до поръчка- т.е. всичко е супер прясно и ако имаш какъвто и да е въпрос или искаш нещо специфично да ти се забърка- може и това! Този TCA крем се води 20% (аз съм чувала,че над 30% вече си трябва в салон, за да се неутрализира след това химията) Аз му свикнах много бързо, щипането е само в началото и после минава и кожата стои много добре хидратирана след това и може дори да не слагаш друг овлажняващ крем нощем. Вече привършвам 3-то бурканче и съм на път за 4-то. Друга покупка, която бих повторила от Claribel е това http://claribelskincare.com/Arbutin_and_Lemon_Peel_Bioferme.html (ползвам го като хидратант) и микродермабразио скрабовете за лице-чудни са!

      Delete
    5. Ооо, 30% са вече много, според мен... Аз не бих си го причинила сама. Пилингите са много хубаво нещо, но са и нож с две остриета - ако се прекали, кожата се уврежда трайно. Имайки предвид, че от ниската концентрация на Avon-ските серуми виждам сериозен ефект след няколко седмици, засега нямам и нужда от по-високи концентрации. Но като терапия от време на време, този крем на Claribel ми се струва добра идея - ще помисля дали да не помоля направо да ми го донесат :)

      Delete
    6. честно казано, не съм ползвала друг крем с гликолова киселина, а в аптеки съм виждала да продават до 12-15%. Не знам дали заради естествените съставки или нещо друго (примерно нещо във формулата, което да неутрализира донякъде) този 20% на Claribel не e никак брутален, няма сухота или гадно лющене след това. Но естествено избягвам да го ползвам на раздразнена кожа. От някакъв крем на Л'Ореал (Nutri Gold) преди няколко месеца ми изби такава зловеща алергия, след която много малко кремове за лице ми понасят добре, та вече много внимавам

      Delete
    7. Вероятно е и заради другите съставки, но все пак имай предвид за слънцето - повишава се чувствителността в пъти с покачването на концентрацията :)

      Delete
  11. О, да, трябва да се внимава с гликоловите, но засега от този на Claribel съм много доволна, него и без това го ползвам най-вече нощем. Този Nutri Gold на л'ореал си беше някакъв съвсем обикновен хидратиращ крем, но ми направи страшен дерматит и няколко месеца не можех да ползвам почти никакви други кремове за лице, само си пиех хапчетата и се мажех с разни медицински кремове и се пръсках с термални води хаха. Дадох го на майка ми да го пробва, но и при нея имаше някаква реакция. За съжаление така и не разбрах коя точно съставка ми причини това, на бруканчето няма състав, а картонената кутийка я изхвърлих още в началото. С никакъв друг крем не ми се беше случвал такъв ужас

    ReplyDelete
    Replies
    1. Направо звучи кошмарно... В чужбина за такива неща поне връщат парите, но то при свършен факт, на човек хич не му е до тях :(

      Delete
    2. да, тука рекламациите не са това, което трябва да са. чудя се дали, ако бях отишла в аптеката, от която го купих в "оригиналния" си вид, след няколко дневно ползване на тоя крем, сигурно щях достатъчно да ги изплаша, че да ми върнат парите хахахах. добре, че ми мина после ( и дано не се повтори)

      Delete
    3. Дано не се повтаря, наистина! А в аптеката сигурно щяха да те погледнат изумено, а после да се опитат да ти продадат нещо за реакцията...

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab