Design Seeds, or the seeds of inspiration

I just couldn't help myself sharing this lovely blog, http://www.design-seeds.com/. It's a place where you can search for ready-made color schemes, organised by color collection, season or color. It's a fun tool for interior designers, graphic designers, and even for us, makeup junkies, as it provides us with new and unexpected ways of color combining. Hope you enjoy it!


Наистина трябва да ви споделя този уникален блог - http://www.design-seeds.com/. Това е място, на което можете да намерите предварително изготвени цветови схеми, подредени по вид колекция, сезон или цвят. Добър инструмент за интериорни дизайнери, графични дизайнери, и дори маниаци на тема грим като нас :) За мен това си е страхотен начин за откриване на нови комбинации, които да вложа в грима си. Надявам се да ви допадне!

2 comments:

  1. Фантастичен блог!! В пълен възторг съм! Обожавам цветовете и предоставянето на толкова много и прекрасни идеи за съчетанията им ще ми послужи наистина на много фронтове. :)

    ReplyDelete
  2. Радвам се! И аз бях очарована, и направо ми идеше да скачам, като го намерих :D

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab