Dehydrated, flaky and in need of a special treatment!

Здравейте, момичета!

Как ви понасят студовете, които сковаха страната? На мен не особено добре. Обичам зимата (а тази е особено красива, няма спор), но от няколко дни кожата ми се бунтува срещу снежните виелици и минусовите температури.

Някои области - като кожата около очите и бузките ми, са направо в отчайващо състояние. Да не говоря за устните. Лющене, опъване и сухота. С това мога да опиша проблемите си. За съжаление дневният крем, който използвам сега, в случая не помага, затова се налагат спешни мерки...

Засега нанасям само Нежна грижа на Oriflame в проблемните зони, но се чудя дали да не взема нещо от рода на Медико Идеал или синия крем на Nivea. Много е неприятно, а и не ми се иска проблемите да се задълбочават!

Надявам се вие да не сте в моето положение, но ако сте - споделете вашите начини за справяне със студа!
--------------------

Hey, there, girls!

It's a tough winter here in Bulgaria - snow, cold weather, windy days, and it seems it will never end! Although it's very beautiful and perfect for skiing and snowboarding, my skin is particularly unhappy with the weather conditions.

Some parts of my face are in a desperate need of a more serious treatment. The eye area, the high points of my cheeks and my lips are really dry and flaky. The day cream I'm using right now isn't enough to prevent the damage, so I need something extra caring and special. Now I'm applying Oriflame's Tender Care on the dry areas, but perhaps I'll have to use something more greasy - like Nivea Creme.

I hope this terrible weather will soon go away. Do you have any special treatment you use in such conditions?

15 comments:

  1. Бих ти предложил вместо Медико-то, Здраве лека формула-Медико Идеал е много плътен и не попива особено много,Здраве лека формула е супер и помага и за обриви,пъпки и подобни раздразнения,успокоява доста,евтин е,мисля че ако не си със много суха кожа я хидратира достатъчно,но пък ставаш бая бял и е по-скоро за нощна употреба ;) Нивеята може би става за дневен,но ги избирай по текстура да са по кремообразни,за да не се налага да втриваш със сила! Успех

    Gossip Boy ;)

    ReplyDelete
  2. Ох, болната ми тема и на мен в момента. От вчера дори и скалпът ми се лющи...

    Аз по някаква случайност тази зима съм ок с лицето (ползвам крем на Eveline 25+, който лятото би ми бил адски мазен). Тялото мажа вечер с кокосово масло, а през деня с маслото на Алверде с макадамия или с лосиона на Balea с бадемово масло (новият ми фаворит). В банята - маслен душ-гел. Стигнах до там, че правя и маслени маски на косата и скалпа с различни масла и загряване. Друго слабо място са ми ръцете, които в момента мажа с кремче на Биофреш от серията с йогурт.

    Това, което издирвам в момента е нещо за околоочния контур, че много "изсъхнах" и там.

    ReplyDelete
  3. @Gossip Boy: Не знаех, че има Здраве лека версия, определено това ще си взема, че наистина Медикото е доста тежичък! Мерси за съвета!

    @Гер: Аз вечер карам на маслото от серията Planet SPA с лавандула, и пак не ми стига. Направо всичко смених с по-мазни текстури, като теб - и в банята за шампоанчета и кремове, и за лицето. Ама пак... :(

    ReplyDelete
  4. Хидратиращи маски (особено от хартиените, с които човек изглежда като Ханибал Лектър), по-плътен крем и евентуално някое масло на Икаров за през нощта. Преди години ползвах от гроздови семки и овлажняваше без да дрази, запушва порите или омазнява. Ако е много зле можеш да си вземеш някой от кремовете за студ, Avon със сигурност имаха такъв.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох, тези маски така и не ги заобичах - не смо, че приличаш на Ханибал, ами и трябва да стоиш супер мирно, защото иначе се отлепят :D

      Сега като каза кремове за студ, се замислих за Avene Cold Creme - той май беше точно за такива случаи...

      Delete
  5. Сега ще ти споделя моите тайни така да се каже :D . Идеята за крем Здраве, леката версия е добра, но имай предвид, че пак е мазен, и побива бавно ( поне при мен ). Не мисля, че олиото с лавандула е най-удачния вариант. АКО си решила да минаваш на олио, взимай това от жожоба. Прекрасно е за околоочния, предимно за това се използва, но ще ти свърши работа и за цялото лице. Попива сравнително по-бързо от другите растителни масла, които съм пробвала. Но най-добрият вариант според мен е екстра вирджън зехтин. Не попива бързо, но е перфектен в борбата с пресъхналата кожа, нуждаеща се от овлажняване. Не запушва порите, а и всички знаем, че трие грима перфектно. С него можеш да си правиш маски и на косата, и да не забравяме - става и за готвене :D . Ако си решила, че не искаш масла, то тогава ти препоръчвам кремовете от типа Здраве ( бялата кутия е най-удачна за крем за лице според мен ), но синята лека формула, дори синята "тежка" формула, пак ще са ти от полза. За устните, любим ми е вазелинът на Прогрес, струва около 1.50, в аптеките. Кутийката е голяма и бяла. Мажеш се вечерта, на сутринта си забравила за напукани/разкървавени устни. Става за всяко дехидратирано място по тялото ти, но имай впредвид, че е меден вазелин. Единствено той и кремът на Билка с грозде, ми помогнаха миналата година да се справя с разранени, пресъхнали, кървави ръце, от които страдах в продължение на 6 месеца. Вазелинът прави "филм" върху кожата.
    Кремовете на Йогурт имат мнооого добри овлажняващи свойства, но не се препоръчват за жени под 40 години.
    Друг крем, за който се сещам е " Дунавски вълни ". Той е от типа на "Здраве", но има парабени. Струва лев и нещо, и Е мазен. Аз се мажа с него, защото съм със суха кожа. Попива много бавно.
    Ако се сетя за още, ще споделя. Хубаво е да направиш и няколко парни бани, като веднага след това се мажеш с масло/микс от масла. Много добре се отразява. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси за многото идейки!

      Дунавски вълни не съм виждала от доста време, но ще потърся по дрогериите. А зехтинът, колкото и да е полезен, никога не съм го обичала на нищо друго освен салата - много тежък ми идва за маски (изключвам домашните ексфолианти със сол - за тях е перфектен). То като че ли сега е времето за спешни мерки, но някак не ми е приятен. Ако не се пооправя обаче тези дни - и до него ще опра!

      Delete
  6. За устните - вазелин с прополис вечерно време преди лягане,а през деня - тониращите балсамчета на Нивеа. За лицето - дневния овлажняващ крем за мазна кожа от серията Garnier Pure, много е добър за всеки сезон. За ръцете - крем на Regal с козе мляко.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Довечера отивам за балсамче Нивеа - за устните по-добро няма, наистина.

      Кремът на Гарние не ти ли идва малко лек за зимата? На мен този тип кремове ми действат добре само лятото, защото тогава кожата ми е далеч по-мазна.

      Delete
  7. И аз съм с много суха кожа и много ме мъчи този проблем зимата :D. Като крем мога да ти препоръчам Нивеа Софт-останах приятно изненадана от него, честно казано, особено за цената си е супер. Също Л'ореал имат крем за суха кожа, който също е добър. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей!

      За съжаление Нивеа Софт не ми помага - миналата зима пробвах с него и нямаше ефект :( На Л'Ореал досега май не съм ползвала друг крем, освен този за мазна кожа, но има интересни предложения - особено от серията Triple Active, но те като че ли са по за лятото...

      Delete
  8. Здравей, аз съм с нормална към мазна кожа, но тази зима имах и аз подобен проблем- "т" зоната и кожата по бузите ми беше буквално болезнено суха, което си е абсолютно нетипично за мен. Тогава след една разходка по магазини се озовах в ДМ където си купих увлажняваща маска от Balea, не бях убедена, че ще ми помогне, но реших да опитам. Тя е като кремче и на опаковката пише да не се отмива, а излишъка само да се избърша с кърпа. Тази зима само тази маска е спасението за мен, защото кремовете или ми идват твъдре леки или пък ми омазняват кожата още повече. Надявам се, че и на теб ще ти допадне ако ли не- ти пожелаавам по-бързо да откриеш продукта, който да спре мъките :) Късмет!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей!

      Можеш ли да ми кажеш коя точно е маската? Пробвала съм някои от маските им, включително и една с малини и йогурт, която не се отмива и много ми харесва - особено сега за зимата, та може и тя да е. Но ефектът не е много траен :( От другите им такива без отмиване не се сещам, май имаше една с мед, но не съм я ползвала...

      Delete
  9. Здравей! Тази маска, за която писах е с алое, но за съжаление не мога да кажа нищо повече за ориентир, защото ми остана само долната част от упаковката :) Права си за ефекта им, но пък до момента аз поне не успях да намеря нещо друго, което да ми помага зимата :) Надявам се, че успях да ти помогна, късмет! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ооо, сещам се коя е! Следващия път ще си взема една опаквока да я пробвам, тя мисля, че се водеше овлажянваща. Мерси много!

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab