UNE - Intuitive Touch BB Cream Foundation and Breezy Cheeks Blush

Здравейте!

Преди време бях писала за новопоявилата се на нашия пазар био козметика UNE. Те ме впечатлиха с опаковките си и концепцията, която е в основата на бранда - абсолютна чистота и естественост във визията, постигната с козметика, която е почти 100% био. Бях много приятно изненадана, когато представителите на UNE за България решиха да ми изпратят няколко техни продукта, които да пробвам. Ето и първият от двата поста, които ще им посветя!


Първо, три думи за опаковките - оригиналност, удобство и красота. Само ще кажа, че кутийките бяха първото нещо, което ми направи впечатление, и дизайнерите на марката трябва да се гордеят с творението си :)

А сега и самите продукти...

Intuitive Touch BB Cream Foundation е компактен BB крем фон-дьо-тен, със съставки със 100% натурален произход. Цветът, който получих е 103, и първоначално си мислех, че ще ми е тъмен. Но след като се нанесе, стои абсолютно естествено, дори и по-тъмен нюанс сигурно бих понесла. За самото нанасяне - лесно е, кремът направо се топи върху кожата, благодарение на специалните масла  в състава му. Четчицата в кутийката е много мъничка, но пък пасва идеално за използване на продукта като коректор под очите и около носа. За цялото лице нанасям с пръсти (като казвам цялото лице, имам предвид Т-зоната, защото само там имам нужда от корекции).

Според продуктовата информация, това е BB крем 7 в едно - изглажда, коригира, хидратира, озарява, балансира, подхранва и защитава. За повечето неща съм напълно съгласна - покритието е незабележимо, но кожата изглежда като ретуширана с фотошоп, което не съм постигала с обикновен ФДТ досега - винаги си е личало, че съм нанесла някакъв продукт. Само за балансирането не съм сигурна - не че лъщя, но матовият ефект е краткотраен, а след това имам нужда от матиращо листче. Друг вариант е използването на матираща база отдолу, което тотално решава проблема.

Имайте предвид, че на този продукт му трябват около 5 минутки, докато се "разтопи" и нагоди (буквално) към кожата, за да постигне въпросния фотошоп ефект. Издръжливостта на покритието е добра, около 5 часа за мен, а и опаковката е  удобна за разнасяне и корекции през деня. Не се натрупва грозно тук и там, а напротив - винаги изглежда все едно нямам нищо върху кожата, и визията е напълно естествена.

А, и само един малък съвет, ако решите да си вземете този BB крем - винаги ексфолирайте добре кожата си, защото се събира при остатъци от пъпчици. Това ме навежда на мисълта, че ще е идеален за нормална или суха кожа. Особено и имайки предвид подхранващите и хидратиращите съставки (масла от жожоба и шеа), с които и моята малко засушена от студа кожа се сприятели - определено е по-мекичка, отколкото с нормалния ми ФДТ.

Ружът Breezy Cheeks Blush се очертава като фаворит за пролетта. Отново със 100% съставки от натурален произход, това кремообразно чудо е нещото, което си пожелах в един пост от началото на годината. Нюансът е свежо розово (номер B03), което придава сладка руменина на бузите. Няма как да се сгреши с него - нанася се с пръсти, лесно и бързо, а след няколко секунди вече изглежда като част от собствената ми кожа. Не лъщи, а напротив - благодарение на оризовата пудра, ефектът е абсолютно естествен. След няколко часа има нужда от лека корекция, но това не ми пречи особено (наистина лека - нормалното пудрене, иначе цветът се запазва учудващо добре през целия ден).

Беше ми изпратена и плоска четка, с която да нанасям  ружа, но честно казано с пръсти ми е по-лесно. С четката финишът е по-професионален, естествено, но не всеки път му се занимава на човек :) Иначе тя е чудесна точно за този тип продукти - гъста и със сравнително твърди косъмчета.

Ето и снимка на нанесените продукти (не знам защо, но очите ми изглеждат доста уморени :(


Общо взето само с тези два продукта и една спиралка можете да постигнете доста свежарска визия, която ще изглежда напълно естествено. Силно препоръчвам на момичета, които обичат бързата процедура сутрин и лекия намек за грим. Това е точно концепцията на марката, и мисля, че са постигнали завиден резултат в начинанието си :) Да не говорим за това, че продуктите са натурални и хипоалергенни, а съставките са сертифицирани и повечето идват от fair trade сътрудничество.

Като фон на снимките съм използвала несесерчето от био памук, което получих с продуктите . Очаквайте скоро и втория пост, който ще е за удължаващата спирала, молива Absolute Blacks и сенките Sfumato Eyes!

Ориентировъчни цени:
  •  Intuitive Touch BB Cream Foundation - 45лв;
  •  Breezy Cheeks Blush - 36лв.
P.S. Ето го и втория пост: UNE - Sfumato Eyes Eyeshadow, Smart Length Mascara & Absolute Blacks Khol!

* Продуктите са ми изпратени за проба от PR. 
----------------------

Happy Sunday, ladies!

A few days ago I got a few products from UNE Cosmetics to test. As you know (or if you don't), UNE is a brand which embraces the bio concept, and most of their products are with a 100% natural origin ingredients. The aim is to achieve a natural and radiant look, without looking artificial. Here's the first of two posts I'll dedicate to this lovely brand.

First comes Intuitive Touch BB Cream Foundation - a compact FDT. I got it in the shade 103, which is a natural shade which looked a bit dark for me, but when blended out it looks fine. I can even get along  with a darker shade :) Blending itself is easy, as the texture 'melts' into the skin, thanks to the special oils and waxes used in the formulation. I use my fingers to apply it, and the little brush in the box for touch ups and concealing.

According to the product information, this is a BB cream 7 in 1 - refines, corrects, hydrates, illuminates, balances, protects and nourishes. I agree with most of these claims, as my skin took a liking to the product. It looks as if it's been retouched with Photoshop, but the effect is natural, which is something I haven't achieved with any other foundation, as it always shows. It takes about 5 minutes for the cream to  'adjust' to the skin, and then it becomes practically invisible. It does't cake, and the coverage is even throughout the day.

The only thing I'm not quite sure about is balancing - not that my skin looks shiny with this FDT, but if I don't use a mattifying base underneath it, the more like luminous, but without light-reflecting particles. So I guess dry skin types would benefit more from this product, especially having in mind the nourishing ingredients. It stays well, about 5 hours with the usual powdering around 12:00. And, one more thing - exfoliate! This BB cream sticks to pimples and may look nasty on skin which hasn't been exfoliated well.

Next comes Breezy Cheeks Blush in shade B03. It seems like this blush will become a firm favourite for the spring. This creamy miracle is something I wished for in a post earlier this year - the perfect creamy blush. The shade is a sweet dusky pink, which adds a fresh flush of colour to the cheeks. You can't go wrong with it - applied with fingers, it literally melts in the skin and looks completely natural. It has a natural, non-greasy, finish thanks to rice powder it contains. It stays really well - a whole day at work :)

I was sent a brush to use with this product, but I'm not always in the mood for it, although the finish is much more professional. The brush is dense and the bristles are quite thick - perfect for using with this type of products.

Both product are made with 100% natural ingredients and come in the signature slide boxes UNE introduced (I simply adore them - they combine beauty, usability and originality in the perfectest of ways :). If you like quick aнd natural looks, these two products and a mascara are all you need.

As a background for the photos I've used the makeup bag I sent with the products (it's made from bio cotton :). Stay tuned for the second post, which will be dedicated to the eye makeup I was sent to test!

P.S. Here it is: UNE - Sfumato Eyes Eyeshadow, Smart Length Mascara & Absolute Blacks Khol!

* These products were sent to me by a PR. 

17 comments:

  1. Изглеждат наистина много добре и се радвам, че впечатленията ти са толкова положителни. Рядко се намират продукти, от които да сме наистина много доволни.
    Аз както имам слабост към ружовете направо ми останаха очите върху този и тази четка изглежда разкошно също.
    Ще видим, може и да ги пробвам. Заглеждала съм ги из мола, но в интерес на истината не обърнах голямо внимание на марката.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ружът определено с две ръце (ако имах още, и още щяха да са)ти го препоръчвам!

      Аз досега не бях виждала UNE на живо, нали в Пловдив сме малко назад с някои марки :) Ако имаш възможност им отдели малко време, според мен си заслужват!

      Delete
  2. Интересно. За пръв път чувам за марката - къде може да ги разгледа човек? Ружът определено ми грабна окото. Може ли малко повече снимки как стои нанесен на кожата? Между другото никога не съм вярвала, че някоя марка представена на нашия пазар ще се сети да изпрати продукти за ревю на български блогър - поздравления за представителите на UNE - мислят съвременно и раздвижено :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мисля, че ги има в Дъглас в Мол Сердика, и в Бюти Зоун в някои от моловете в София, но не мога да цитирам :(

      И аз бях много изненадана от подаръците, и няма да крия - беше страшно приятна и полезна изненада, от гледна точка на това, че няма къде да пробвам продуктите в Пловдив. Надявам се скоро да ги има и в нашите магазини Бюти Зоун.

      Ще се постарая тези дни да кача и още снимки :)

      Delete
  3. Със сигурност съм ги виждала и в Дъглас в Дъ Мол, но в Бюти зоун нямам спомен да съм ги мяркала. Ще им обърна повече внимание следващия път! Наистина впечатляващ ход да се насочат към блогър, много напредничаво от тяхна страна :) Now you're a real beauty blogger! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се постарая да разбера къде точно ги има, та в следващия пост да има инфо и за това :)

      А за блогването - ставаме повече, ставаме силни :) Като Anonymous :D

      Delete
  4. А някой онлайн магазин? Или как да се свържа с тях за да поръчам да ми пратят от София? Благодаря ти, ФДТ изглежда чудесен!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сега се разтърсих да видя дали има някой БГ онлайн магазин, в който да ги има, но, уви - не намерих. Само английски и френски...

      Delete
  5. Заглеждам тази марка от известно време ( от рекламите в списанията) и все не се наканвам да пробвам продуктите им.
    Но определено ми хареса описанието на ББ- крема и мисля в скоро време да се сдобия с него :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз от списанията разбрах първо, че ще ги внасят :)

      А BB кремчето е много хубаво, определено си заслужава, ако не харесваш ефекта "маска". Пиши, ако го пробваш, ще ми е интересно да чуя още мнения :)

      Delete
  6. Ружът наистина изглежда много приятен ,но понеже и аз съм в Пловдив няма къде да го намеря :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Може да натовариш някое софийско другарче :D Но пък така отпада удоволствието от пробването и мацотенето в магазина...

      Delete
  7. А дали с този руж може да се носи червено червило - визирам Римел Кейт Мос 104?

    ReplyDelete
    Replies
    1. За съжаление нямам въпросното червило, но съм носила ружа с други червени и определено стоеше добре :)

      Delete
  8. Може ли да попитам какво по-точно имаш предвид под това, че кожата изглежда като ретуширана с фотошоп? Звучи много обещаващо, но някак не мога да повярвам - прикриват се всички недостатъци ли?

    ReplyDelete
  9. Как така като ретуширана с фотошоп? Нима този фон дьo тен прикрива всички недостатъци по кожата?

    ReplyDelete
  10. Просто изглежда загладена и по-красива, с равномерен цвят и текстура :) А за покривността съм писала :)

    ReplyDelete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+