Yves Rocher Pure System Cleansing Scrub


 И ето, че дойде време за няколкото думи, които споделям за всеки нов ексфолиант, който си купя. Този път е на Yves Rocher, от новата им серия за мазна и акнеична кожа със салицилова киселина и органичен екстракт от алое вера.

Първото, което се забелязва в Yves Rocher Pure System Cleansing Scrub, е консистенцията – като гел и напомняща за сладко от кайсии. Ароматът  не е особено приятен, нещо като веро (поне и него да го бяха докарали като кайсийка).

Самият ексфолиант съдържа много фино смлени костилки от кайсия и салицилова киселина. Много е нежен към кожата и става за всекидневна употреба. Дори бих казала, че фините частички са по-ефективни за премахване на мъртвата кожа от големите и груби частици. Не изсушава забележимо, но пък и аз го ползвам сутрин и след това винаги нанасям крем.

Когато започнах да го използвам, ми се появиха няолко сериозни пъпки, които обаче изчезнаха бързо и оттогава нямам проблеми. Колкото до черните точки (уж е предназначен да ги отстранява) – няма смисъл да казвам, че всичките са си на мястото и също толкова ужасни. Но при мен проблемът е патологичен.

Доста съм доволна от този продукт, и може би ще пробвам и останалите от серията. Тубичката от 125мл е над средния стандарт за цена (15лв е). Може би щеше да е добре опаковката всъщност да е прозрачно бурканче, за да изглежда наистина като кайсиево сладко :)

------------------------------

It’s  time to say a few words about my latest finding in the facial scrubs world. It’s called Yves Rocher Pure System Cleansing Scrub and is part of the new range Yves Rocher created for oily and blemished skin with salycilic acid and organic aloe vera pulp.

The first thing you notice in this scrub, is its conistency – it looks like apricot jam. The scent isn’t very pleasing, something like a dishwashing liquid (they could’ve made it smell like apricot jam, besides looking like it). 

The scrub itself is infused with tiny microbeads of apricot seeds and salycilyc acid, and is very gentle to the skin. Suitable for daily use, it takes away the dead skin cells even more effectively than scrubs with larger particles. It doesn’t dry the skin noticeably, but as I use it in the morning, I always apply a day cream afterwards. 

During the first few days after I bought it I got a few pimples, but they soon disappeared, and since then I haven’t had issues with them. As for the blackheads (this scrub is meant to remove them) – well, needless to say that it doesn’t. But my blackheads are inextractable.

I’m very pleased with Yves Rocher Pure System Cleansing Scrub, and perhaps I will try the other products from the range. The 125ml tube is very nice, but I believe the scrub will look very well in atransparent pot - like a real jam :)

5 comments:

  1. Аз съм с ексфолиант на Лореал, мисля от Трипъл Актив серията е. Миризмата е точно каквото търсиш. :D Обаче не става за ежедневна употреба. Два пъти в седмицата, и все пак съм доволна, имайки впредвид, че съм със суха кожа. Твоят изглежда много добре, ама сигурно ще ме изсуши докрай. :) Поздрави :)

    ReplyDelete
  2. Ако е този:
    http://maquilab.blogspot.com/2011/11/loreal-triple-active-vivifying-scrub.html
    на мен и той ми действаше добре за всекидневна употреба :)

    Честно казано рядко съм срещала ексфолиант, който да не мога да използвам всеки ден - трябва да е много груб, но пък и моята кожа е една странна, особено зимата...
    Можеш да пробваш този, на мен ми се струва даже по-фин от онзи на Л'Ореал, но пък салициловата киселина може дане ти понесе, ако си с много суха кожа.
    Иначе ароматът на лореалския беше тоооолкова вкусен, как не го изядох :D

    ReplyDelete
  3. И аз си купих този на Л'Ореал след като не намерих нито един от старите ми любимци - Дерма Женез (:)) и малинката на Фрийман. Доволна съм, наистина мирише хубаво. Следващият път ще пробвам този.

    PS Look, I have a blog now! :P

    ReplyDelete
  4. Ооо, малината на Фрийман беше божествена <3, а за Дерма Женез полудяваше една приятелка :)

    Пробвай го и ще се радвам да споделиш мнение!

    Честито за блога, радвам се, че съм първата ти последователка!

    ReplyDelete
  5. Дам, не те познах в заешкото ти амплоа :) Амa трябваше да се сетя - кой друг полудява по Дерма Женез :D

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+