Prime Time

 Здравейте, момичета!

Честит 8 Март, с пожелание за толкова любов и красота, колкото можете да понесете!

Днес на дневен ред ще са продуктите за създаване на перфектна основа, или така наречените праймъри. Ревютата на следните два продукта са и следствие от първата ми среща с марките Inglot и Catrice, а първата среща е много важна. И тъй като не ми се пише стандартен пост, малко ще се пренесем в Народното събрание!

Чл. 1: Inglot Eye Makeup Base

чл.1, ал.1 Текстура и нанасяне:  Тази основа за сенки е толкова странна, че нямам думи. Разтапя се от топлината на кожата още като бръкна с пръст в кутийката, а след това, като изсъхне отново, някак си се "подува". В момента в кутийката като че ли има повече продукт, отколкото когато я купих... Нанася се лесно и гладко, като изсъхва до пудрен завършек върху клепачите.

чл.1, ал.2 Цвят и взаимодействие със сенки: Нюансът на самата основа е жълт - и върху моите клепачи изглежда доста неестествен. Колкото до подобряване и задълбочаване на цвета на нанесените сенки, такова почти няма. Сенките са сi все едни и със, и без тази база отдолу.

чл.1, ал.3 Издръжливост на сенките: Никаква. Сенки, които по принцип са издръжливи дори се задържат по-малко от обикновено с тази база. Само няколко вида сенки досега са издържали цял ден с нея (палитрата пеперудка на Oriflame, в частност), а останалите се събират в сгъвките след точно 3-4 часа. Ужас.

чл.1, ал.4 Опаковка и цена: 6мл за "скромната" сума от 17лв... Кутийката е широка, и бъркането с пръст в нея не е проблем.

чл.1, ал.5 Обобщение: Не си давайте парите. На тази цена, че и по-ниска, на пазара ни се предлага несравнимо по-добра база (тази на Artdeco). Като цяло не ми харесва фактът, че това е втората база за сенки в последния месец, от която съм разочарована - след тази на Essence. Първата ми среща с Inglot беше пълен провал :(

Чл.2: Catrice Prime&Fine Smoothing Refiner

чл.2, ал.1 Текстура и нанасяне: Текстурата напомня на тази на Avon MagiX - силиконова е, но не съвсем неприятно, нанася се леко и гладко. Веднага става пудрена и силиконовото усещане почти изчезва след нанасяне.

чл.2, ал.2 Цвят и взаимодействие с грим: Абсолютно безцветна е, не придава белезникав нюанс. Прави нанасянето на ФДТ и пудра много приятно и равномерно, като не става на топчета/"кир" :). Честно казано, аз я използвам върху BB крема на Garnier (скоро ревю и за него), и отгоре не ми се налага да слагам нищо друго, тъй като при тази комбинация кожата ми си изглежда матирана, порите са свити и незабележими, а и тенът е изравнен.

чл.2, ал. 3 Издръжливост на матирането и грима: Матирането - до обяд. Нищо не може да накара кожата ми да не лъсва около 12:00 часа. А ФДТ-ът си стои доста повече време, ако попия лъщенето само с матиращо листче.

чл.2, ал. 4 Опаковка и цена: Кутийка от 14.5мл на цена от около 11лв. Доста разумна цена за това количество, а и основата е доста икономична, т.е. ще изкара колкото 30мл база в тубичка, по моя преценка.

чл.2, ал.5 Обобщение: Като за първи досег с марката Catrice съм направо очарована. Бих си взела тази база пак, и я препоръчвам на момичета с мазна кожа и забележими пори!

И както сме на вълна основи за лице, получих и мостричка на Inglot Under Makeup Base. Няма да навлизам в детайли, пък и имам само основни впечатления. Първо - мазна е! Прекалили са със силикона и базата се нанася като олио. После попива и изсъхва (след около 5 минути), но дотогава ме беше страх да си сложа ФДТ, защото щеше да се разкашка. Иначе като изсъхна, стана приятно матова и изравни тена, но след час бях лъснала като тиган. Inglot определено ме загубиха, и ще се замисля преди да си взема друго, въпреки че сенките им се препоръчват силно.

Заседанието приключено!
----------------------------------

 Hello, ladies!

Today's a primer day - I'll be reviewing two products, aimed at creating a perfect canvas for your makeup. This post will also be about my first encounter with two brands - Inglot and Catrice. Enjoy!

1st comes Inglot Eye Makeup Base

- Texture and application: The texture is strange, to say the least. It melts from body heat, and then kinda "swells" in the pot - now it looks like there's more product in it than when I bought it :) The base applies smooth, and when dry, creates a powdery finish.

- Colour and interaction with eyeshadow: The shade is yellow, and doesn't suit my skintone at all. As for enhancing the shade of the eyeshadow applied on top - no such thing. Shades look exactly the same, with or without the primer underneath.

 - Staying power: Even eyeshadows that are generally long-lasting tend to crease with this base. Only a few worked well with it. To be honest, after 3-4 hours this primer causes a bad creasing, no matter what I do.

 - Packaging and price: The price is high, considering the quality (Artdeco is much better, and cheaper as well). The pot is comfortable to use, as it's wide and there's no mess when sticking your finger in it.

 - Overall: I wouldn't recommend this product. Having in mind that this is the second eyeshadow base failure for the past two months, I'm considering going back to Artdeco for good.

Next - Catrice Prime&Fine Smoothing Refiner

- Texture and application: This primer applies smooth on the skin, much like Avon MagiX. After a few seconds it evens out the skintone and mattifies very nicely, and the silicone-y feel disappears.

 - Colour and interaction with makeup: It's absolutely colourless. As for interaction with FDT and powder - the base creates a nice canvas for them, making application smoother and more even. The shades don't alter. I don't find it necessary to use anything else when I'm applying it over Garnier's BB cream (review coming soon), as my pores become almost invisible and the tan is evened out.

 - Staying power and mattifying properties: Mattifying - till noon. Nothing can prevent my skin from getting oily around 12:00 PM. As for FDT, it stays intact if I only use a mattifying paper for blotting.

 - Packaging and price: 14.5ml for a very reasonable price. Having in mind that the primer is very economical, it should last quite long.

 - Overall: I'd really recommend this to gals with oily skin and large pores. Love it!

While we're still on face primers, I got a sample of Inglot Under Makeup with their eyeshadow primer. Based on a single application, I'd say - never waste your money on this. It feels greasy when applied, dries down slowly, and you can't apply anything on top till it's dry. After about 5 minutes my skin looked matte and fresh, but an hour or so later it was so oily, I could fry eggs on my face. Disgusting! Inglot totally lost me, so I would definitely think twice before buying anything else from this brand.

Well, that's all, folks :) Hope it was useful!

11 comments:

  1. Много ми хареса идеята ти за заседанието :)
    междудругото имам основата за ФДТ на Инглот и лъсвам след 3-4ч. ( с комбинирана кожа съм), но пък намерих начин да я нося ;) когато върху нея поставям само пудра седи хем много естестествено хем не се получава никакво омазняване ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че ти е харесала идеята :) Напоследък ми се ще да разнообразявам стила, та ако има идеи - отворена съм към предложения!

      За основата на Инглот: предполагам, че като поекспериментира човек, все ще се намери някой продукт, който да си върви с нея. Мазното усещане при нанасяне може би ме "отврати" най-много, а то няма как да се избегне май :( И все пак от едно слагане няма как да придобия ясна позиция, затова тук ще си замълча, и ще слушам :D

      Delete
  2. Здрасти Ели!и аз си взех тази основа за сенки на инголт,но понеже нямам много голяма база за сравнение,не мога да изкажа мнение,но наистина сенките ми не се задържат колкото очаквах.а тази втората можеш ли да ми кажеш от къде си я взела и има ли я в пловдив.доколкото разбрах я ползваш за цялото лице не само за очи.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей!

      Искрено ти препоръчвам основата за сенки на Artdeco, ще усетиш разликата :)

      А основата на Catrice си я взех от София, от Дрогерия Lilly (май само там има стелажи). А за съжаление в ПЛД си нямаме Lilly :(

      Delete
  3. Ели, вчера гледах новата база на Лореал и сега като ти прочетох публикацията и направо съжалявам, че не си я купих. Просто си представям с матов фон дьо тен колко яко ще изглежда. Много ме е яд, че тук не се предлагат продуктите на Catrice и Essence, аз лично съм много доволна от почти всичко, което съм си купила.
    Колкото до Инглот, не знам дали имам право да го кажа, защото не съм твърде запозната с марката, но според мен най-уникалното, което предлагат са сенките им. Аз съм влюбена в тях и ги препоръчвам горещо, останалите им продукти обаче спокойно могат да се намерят на по-ниски цени от други марки.

    ReplyDelete
  4. И аз гледах базите на Лореал, но нещо не ме грабнаха... Тази с цветните гранулки ми оранжевееше, а озаряващата просто не е мой тип. А и бяха много скъпи :(

    Сенките на Инглот ще ги пробвам, дори и само от любопитство, пък ако не ми харесат, ще ги заклеймя съвсем :D

    ReplyDelete
  5. Е няма що, колко съм загубена. Аз си мисля, че съм писала коментар отдавна, и чакам да го одобриш от дни, а то... Хаха... Коя база би препоръчала за суха кожа ( не е нужно да е матираща ), като имам разширени пори? Коя ти се вижда най-удачна? Много хвалят силиконовата на Гош, и май натам съм се запътила, но с удоволствие ще чуя и твоето мнение. Благодаря :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хах, по-добре сега, отколкото никога :)

      Честно казано съм много боса в праймърите за суха кожа, тъй като никога не съм си купувала целенасочено нещо, което не матира. Но преди време бях писала за Oriflame Studio Artist Face Primer, който определено не беше за мазна - много хубава основа е за ФДТ, а като самостоятелен изглаждащ ефект предполагам, че ще подхожда на суха кожа. В горния коментар Жени спомена и за новите праймъри на Лореал - погледни ги, може би ще ти допаднат, те също не са конкретно за мазна кожа, според мен :)

      Delete
  6. Много ти благодаря за мнението. Ще разучавам, и ще потърся лореалските.

    ReplyDelete
  7. Надявам се да съм ти била полезна :)

    ReplyDelete
  8. Ох, прочетох поста вчера и после цяла нощ сънувах как си я нанасям тази база на Катрис! Довършвам двете мостри Идеалист (не че има нещо общо с праймър, но осезаемо свива порите ми, от което и всъщност имам нужда) и хуквам към Лили (загледала съм и матиращ ФДТ, пак на Катрис, но събирам отзиви все още).

    Иначе миналата седмица тествах мостри на новите лореалски база и (уж) ББ. Еми и двете определено не са за комбинирана кожа, та какво остава за мазна. Праймърът е силно блестящ и не матира никак, може би за суха кожа ще е екстра. Колкото до "ББ" light варианта - на ръка жълтее наистина, но като се нанесе на лице са ОК нещата.

    Относно силиконовите бази - видях в Лили една, която ми изглежда едно към едно като тази на Гош. Марката е полска и се казва Делиа (имала съм нелош техен мицеларен демакиант), цената - малко под 10 лв.

    ReplyDelete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+