Color Trend Highlighting Eyeshadow, Transforming Eyeliner

Как сте, момичета?

Аз съм полуразтопена от жега, но все още се държа с мечтите за моренце :)

Бях си казала, че няма да купувам нищо на Color Trend - серията на Avon за млади момичета, която не се слави с особено качество. Но тези два продукта бяха достатъчно интересни и евтини, за да се реша да ги пробвам.

Първо ще ви разкажа за това, което се води "сенки и основа за сенки в едно". Нищо, че на гърба на кутийката пише Highlighter. Та, това за мен си е просто обикновена бледо бежова сянка, която се нанася меко и лесно. Но не прави нищо за удължаване на престоя на сенките, нанесени отгоре, т.е. далече е от праймър. Матова е, и е чудесна за освежаване на очите, затова я ползвам понякога като съм недоспала. Събира се в сгъвките и попива след няколко часа, но не драматично, така че става и за лятото.

Използвала съм най-обикновени тъмно сиви сенки
от една палитра / With random dark grey
eyeshadow from a palette
Другият продукт е по-интересен. Винаги съм искала "преобразяваща" очна линия - или с други думи нещо, което да прави от сенките ми очни линии. Шишенцето съдържа прозрачна течност и много фина четчица (която между другото е най-удобната, която съм ползвала, и другите очни линии в такава опаковка на Color Trend са с нея). Та, вадите четчицата, овъргалвате я в сенките, които сте избрали, и нанасяте. Първо - да кажа, че работи само със силно пигментирани сенки, тъмни по възможност. Другите не личат много. Но иначе ефектът е поразителен - мислех, че ще е като с намокрена четка за гел очна линия, но е далеч по-добър, по-наситен и по-издръжлив. Само трябва да премахнете с едно минаване по ръката излишния продукт преди да овъргаляте четчицата, че иначе е малко воднисто. Неудобно е, че след всяка употреба трябва да се мие четчицата, но...

Общо взето не съжалявам за тези нещица - полезни са ми, особено очната линия. А и паричките им са малко - по спомени май бяха по 4.90лв.
 ---------------------------
Hey there, girls!

I hope you're living in a milder climate than me, because I'm barely breathing here - it's scorching hot!

I though I'd never buy another Avon Color Trend product, as they lack the quality I seek, but these two were interesting enough to try.

First - about the thing that Avon dubbed "Highlighter". It's simply a light beige matte eyeshadow to me. It's promoted as a primer as well, but I see nothing of the sort - it doesn't do anything to make other eyeshadows last longer if applied on top of it. But this is a good product for naturally illuminating the eyes, and it's useful for those days when your eyes are tired.

The second product is more interesting. It's a transforming eyeliner - it turns every eyeshadow into a liner. The bottle contains some miraculous transparent liquid and has a very fine felt tip (the most comfortable I've used so far, all Color Trend eyeliners in similar bottles have it). So you dip this in your eyeshadow of choice, and apply it as a regular eyeliner. I though the effect would be close to a wet gel eyeliner brush, but it's quite different. This product yields a much more pigmented finish, and is more long-lasting, as well. Works best with very pigmented dark shadows, as the others just don't show much. The only inconvinience is that you have to wash the brush after each application.

On the whole, these are two nice little products that I like having on my vanity. Besides they were cheap as chips :)


11 comments:

  1. Тази очна линия май е единственото нещо, което може да те накара да си кажеш, че все пак серията не е толкова зле, но иначе аз не съм фенка на нещата им, особенно на тази серия, която наистина е ужасна. Явно разчитат, че младите момичета нямат опит с козметиката и всичко би им се сторило добро. Браво за статийката и за откритието на очната линия, сега дори ме накара да се замисля дали да не с я поръчам :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами дали е това, че младите момичета не познават качествената козметика, или пък е факторът, че Color Trend е наистина евтина серия (тя даже не точно част от Ейвън, нещата се произвеждат по разни източни страни)... Определено всяка една покупка от тях досега ми е била почти пълен провал, с някои малки изключения като това :)

      Delete
  2. Преобразяващата очна линия изглежда доста интересен продукт - ще хвърлям по едно око за изгодна цена :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами тя май и в сегашния каталог е на прИмоция :)

      Delete
  3. Заинтригува ме с тази очна линия.Ще разгледам новия каталог и ще си поръчам ако е на промоция :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, на промоция е :)

      Delete
  4. И на мен ми хареса очната линия. Но имам друг въпрос.. Малко не на място, ама не се сърди. Какво ще препоръчаш за прикриване на порите? Не знам дали имаш такива проблеми, но ще съм благодарна, ако изкажеш мнение. Поздрави :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Няма за какво да се сърдя, разбира се :)

      С порите си се боря откакто се помня. Додега Avon MagiX ми е помагал най-много, но може би е въпрос на кожа, няккои хора не харесват силиконовите праймъри, а на мен този ми идва идеално с малко пудра отгоре :) Подобни праймъри имат и Сефора, Гош и Лумене...

      Надявам се да съм била полезна :)

      Delete
    2. Благодаря ти! За Гош съм чела доста, но си спомнях, че имаше нещо на Ейвън, което ти харесваше и не се сещах какво. Определено ще го погледна него. Хубав ден!

      Delete
  5. Откъде да я намеря точно тази очна линия ? Ако знаете моля ви кажете. Много ми харесва, но не мога да я намеря откъде да си я взема.

    ReplyDelete
    Replies
    1. За съжаление, Avon смениха визията на серията Color Trend и не виждам тази очна линия сред новите продукти... Може би ще я пуснат пак на по-късне етап. Доколкото знам ELF имат подобен продукт :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+