Swatch Time! Oriflame GG Jewel Lipstick

Здравейте!

Преди няколко дни една съфорумка в БГ Мама помоли за снимка на червилата Giordani Gold Jewel на Oriflame и понеже нащраках, реших да ги споделя с всички :) От мостри са, но съвсем скоро няма да издържа и въпреки въздържанието от червила (което, както скоро ще разберете, е загубена кауза) ще си взема поне един цвят.

Няколко думи за консистенцията - божествено мека, балсаместа и гладка за нанасяне. Но може би главния плюс на тези червила е издръжливосттта. На последната снимка съм минала с тампонче тоник, за да ги изтрия отт ръката си, но те не падат :) Цветовете стоят като стейн на устните доста след обяда, което си е направо чудно. Бих казала, че качеството е наистина страхотно за цената (въпреки че тези червила са малко по-скъпи от останалите орифлеймски).

Ето и снимките:
От ляво надясно: Dusky Nude, Peach Kiss, Pink Secret, Mauve Dream, Rose Blossom, Cerise Pink, Plum Desire, Eternal Red, Warm Coral, Honey Chestnut (left to right).

-----------------------
Hi, girls!

A few days ago I made some swatches of Oriflame's Giordani Gold Jewel Lipstick. I'll soon order a full-size lipstick, as I love them :)

About the consistency and texture - miracuolously creamy, balmy and smooth. But the strongest point of these lipsticks is their staying power. As you can see in the last pic, I've tried to swipe them off with a cotton ball and some toner, but the shades still show. When I'm with them, they stay on my lips as a stain well after lunch, which is great :)

I'd say these are some great high quality lipsticks for a very reasonable price (though for a higher price than most Oriflame lipsticks).

9 comments:

  1. Много красиви опаковки, с удоволствие и аз бих ги пробвала.

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен пък май опаковките много-много не ми харесват и след като ги видях на живо, но то си е въпрос на вкус :) Това обаче няма да ме спре да си взема :D

      Delete
  2. Изглеждат много хубави! Каква им е цената, че не съм запозната много много с Орофлейм? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. В текущия каталог са н 13.50л, а иначе - 22.90лв :)

      Delete
  3. И на мен опаковката страшно много ми хареса (нали си падам по лъскаво )

    ReplyDelete
  4. Опаковката е страхотна,но цветовете не са ми любими.

    ReplyDelete
  5. Ето как изглежда реално опаковката :): http://i1200.photobucket.com/albums/bb334/skromni_beauty/skromni_beauty/oriflame-giordani-gold-jewel-lipstick-skromni-russia-2.jpg

    ReplyDelete
  6. Ели, а мострички откъде можем да вземем и на каква цена? Благодаря ти!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Попитай представителя си - направо ще ти даде, ако има, или можеш да поръчаш (1бр е 50ст, а всичките 10бр - 3лв) :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+