Bourjois: The 1,2,3 Perfect Experience & Effet 3D Max 8H Lip Gloss

Здравейте, момичета!

Преди няколко дни получих цяла чантичка благинки за проба от дистрибуторите на Bourjois, Revlon и Une за страната! След като си поиграх малко с тях, започвам и с ревютата - първи на подиума са нещата на Bourjois :)

FDT - N54, Concealer - N72
Когато фон-дьо-тенът и коректорът 1, 2, 3 Perfect  излязоха на пазара, честно си признавам, ги подминах - сториха ми се някак "не моите текстури" и така и не си направих труда да ги погледна отново. Което се оказва нещо като пропуск - ето защо...

Първо - фон-дьо-тенът 1, 2, 3 Perfect. Той съдържа три коригиращи пигмента за неутрализиране на всеки възможен проблем - от зачервявания, през мрачен тен, до тъмни кръгове и жълтеене. Това, което ми направи първо впечатление, е лесното разнасяне и сравнително бързото сливане с кожата. Ефектът е повече от естествен, а финишът - мат. Най-хубавото е, че покривността на този ФДТ може да се наглася според нуждите - от лека до средна, като аз лично предпочитам лека. За съжаление нюансът ми идва тъмничък (N54), но не толкова, че да ме спре да го нося. Което ме навежда и на друго наблюдение - този ФДТ няма ефекта "морков" - т.е. подтонът не е оранжев, явно благодарение на коригиращите пигменти.

Количество ФДТ - 1 помпичка (1 pump of FDT)

Като издръжливост - на моята мазна кожа се задържа един цял работен ден, плюс едно матиране с листче около обяд. 16 часа са направо утопия за мен, така че не се и надявах на това. Не го усещам върху кожата си, и определено това е може би най-лекият ФДТ, който съм ползвала (дори и серумът Healthy Mix, мой абсолютен любимец, е по-тежичък). Опаковката е много здрава - стъклено шишенце с помпичка, като половин изпомпване ми е достатъчно за цялото лице. Съдържа SPF 10 и екстракт от памук за матиране и хидратация. Аромат - съвсееем лек и определено приятен.

 Цена: до края на Ноември можете да намерите 1, 2, 3 Perfect в промоция - за 17.90лв :)

Следва коректорът 1, 2, 3 Perfect, който се оказа абсолютна изненада. По принцип ползвам коректор само под очите и много рядко около носа. Затова и се спирам на течни формули, и не съм си и представяла, че ще си слагам стик под очите. Но меката текстура на това стикче го прави абсолютно подходящ  и за там - разнася се леко с потупване, не се събира във фините линийки (които за съжаление вече имам). Тук два коригиращи агента се борят с тъмните кръгове, при това доста успешно. Бих казала, че покритието е средно към силно, а и озарявашият ефект ми харесва много. Ще се  купува отново!

И най-накрая гланцът за устни Еffet 3D Max 8H. Плътен гланц за дълготраен ефект, в красив розов нюанс (15 Pink Yummy) с ефирни блестящи частици. Четчицата е плоска и гъвкава, което е доста удобна идея. Самият гланц има винилов ефект (т.е. прави устните абсолютно огледални, без да попива в тях - ако ме разбирате :), и издържа до първото сериозно хранене при мен.

Това ще рече - от 9 до към 12.30ч, с лека закуска и кафе междувременно. Като през цялото това време се запазват и цветът, и блясъкът! Ако не ям (което е невъзможно :D), определено може да издържи и 8 часа. Единственият негатив е, че може да стане малко лепкав по някое време, но няма издръжлив гланц, който да не е малко или много такъв (или поне аз не съм срещала). Съдържа екстракт от нар, но си ухае на останалите гланцове от серията Еffet 3D.

А вие пробвали ли сте ги - споделете!

Засега толкова, очаквайте и ревютата на другите продукти!

* Продуктите са ми изпратени за проба от PR. 

Yay!
-----------------------------

Hello, ladies!

A few days ago I got a bag full of goodies from Bourjois, Revlon and Une! So, I'm not wasting my time and got to testing them right away :) Here's the first post - about the Bourjois products.

At first I wasn't terribly eexcited about the 1, 2, 3 foundation and concealer - I just skipped them when they were released as I though they wouldn't be my kind of products. Which turns out to have been a mistake, after all.

The 1, 2, 3 Perfect Foundation contains 3 corrective pigments to counteract redness, dull complexion and dark circles. It's light and very comfortable to wear (perhaps the lightest FDT I've ever tried, even more so than my favourite Heallthy Mix Serum). The coverage can be adjusted from very sheer to medium. Personally I wear it light because the shade isn't my perfect match. But even though it's darker than my complexion, it still doesn't go orange and unnatural on me.

The finish is a beautiful flattering matte. As for staying power - a whole working day with one blotting around noon. The promised 16H are totally unattainable for my oily skin, sadly. The packaging is very sturdy, a glass pump bottle (half a pump covers my whole face). Scent - very light and definitely pleasant, disappears quickly.

Next, the 1, 2, 3 Perfect Concealer. It turned out to be a total surprise! I use only cream concealers as I need extra coverage only under my eyes, so I never thought I'd use a stick in this delicate area. This concealer proved a total win - the creamy texture blends in perfectly (I pat it in), and doesn't settle into fine lines. The 2 corrective agents act beautifully to cover all the dark woes under my tired eyes. Coverage - medium to full. Would repurchase!

And finally, the Effet 3D Max 8H lip gloss. It's thick and gooey, but it does what it says - it stays on the lips for a long, long time! Around 4 full hours of wear - no fading, nor  sinking in of the shine, and that with a coffee and a light breakfast in the meantime. If I don't eat, it'd last much longer (I can't skip my lunch just to try whether it stays on for 8H, no way :D). The gloss has a vinyl effect and looks really beautiful. The brush is flat and very flexible, which is a great idea - it distributes the product so easily :) Shade - 15 Pink Yummy, a delightful pink with subtle sparkle. The gloss contains pomegranate extract for extra longevity, but still smells like the other glosses from the Effet 3D family.

That's it for now, stay tuned for the other reviews :)

* These products were sent to me by a PR. 

13 comments:

  1. Страхотна публикация!Много интересен блок!Много се радвам,че вече и българските производители и дистрибутори започнаха да обръщат внимание на бюти блогърите и да им пращат подаръци.Просто от любопитство ти ли се свързваш с тях или те с теб?:)Надявам се, не се засегнеш от въпроса,които е просто и чисто любопитство.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че публикацията ти е допаднала :) Няма как да се засегна, веднага отговарям - дистрибуторите се свързаха с мен, първоначално бяха само продукти на Une (можеш да погледнеш назад за ревютата), а сега и тези хубавинки от Revlon и Bourjois :)

      Delete
  2. Еее, супер нещица сиполучила! Колко струва стика на Буржоа?

    ReplyDelete
    Replies
    1. По спомени - около 11лв. Има го и в още три нюанса, за различни подтонове. И честно казано май е по-добра инвестиция от писалката Healthy Mix, от гледна точка на икономичност :)

      Delete
    2. Купих го и съм доволна от първите носения

      Delete
    3. Радвам се - ще чакам да пишеш :)

      Delete
  3. И аз хвърлих око на стика и мисля,тези дни да си го самоподаря :pP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ахахах, много я обичам тази фраза, няма нищо по-хубаво от самоподаряването!

      Delete
  4. Тъкмо тия дни видях, че Буржоа са пуснали Хелти Микс и 123 Перфект на промоция до края на ноември и мисля да тествам и аз 123 Перфект-а, тъй като и от 3те пигмента имам нужда за съжаление :( Много се радвам, че имаш добри отзиви! :) Ще чакам с нетърпение и ревюто на Ревлон! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще чакам и ти да пишеш, като го пробваш :) А за Revlon - още утре ще се постарая да пиша, че нямам търпение да споеля за базата! :)

      Delete
  5. Още ранно лято ти бях похвалила този ФДТ, но за съжаление на мен цвят 52 (най-светлият, внесен в БГ) ми е тъмничък и което е по-кофти - жълтее на лицето ми. Та сега ще поръчвам от И-бей 51, няма как.










    ReplyDelete
    Replies
    1. Странната работа в случая е, че и аз на пробване си помислих - 1. супер гъст и тежък е, 2. нюансите са ми тъмни. Затова и не го пробвах на мостра. Както се оказа е супер лек, а 54 (забележи номера, знаеш ме колко съм бяла), си го нося без проблеми на фин пласт. Само ако сложа повече, което по принцип не правя, си личи, че е по-тъмен от кожата ми. А оранжевеене - йок. Опитай в някой магазин и другите нюанси, може да ти пасне някой :)

      Delete
    2. Е, ще си го доизмажа 52-то, но наистина много трябва да внимавам с нанасянето. Иначе от към покривност и консистенция аз нямам забележки, много "мой" ФДТ.

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+