Front Cover 'Colour of the Season' Kit

Здравейте!

 Опустошителната сила на грим-въжделенията ми отново надделя и последните пари от миналата заплата хвръкнаха за един комплект на Front Cover. Това е марка, която заглеждам от много време, тъй като правят страхотни  палитри и комплекти за пълна визия в една кутия. Та, с настоящото чудо се сдобих импулсивно от продавалника, нямаше как.

Комплектът е от пролетната колекция и се казва Colour of the Season - Rose. Тематиката е розов грим, като нещата могат да се използват както за направата на дневен, така и за вечерен грим...

Сетът включва:
3 глоса, 3 нюанса печени сенки, молив за очи Khol, телесен молив за устни, руж-хайлайтър, четки, острилка и лак за нокти. 



Глосовете са леки и не приятни за носене. Нюансите са перлено светло прасковено (не особено подходящо за моя тен, а и малко по-суховато от останаллите), бежово (почти прозрачно върху устните) и фуксия. Тя си заслужава вниманието - пигментацията е върха, а издръжливостта е като на стейн, оставя нюанс бая време след като гланцът се изтрие от устните.

Сенките са в холографно бежово-розово (не можах да го хвана, за съжаление, иначе много красив нюанс за дневен грим), металиково сиво, и черно с многоцветни блестяшки. И трите се нанасят и издържат добре само върху наистина добра основа (Ардеко или Бенефит). Много ми харесват нюансите, само формулата "печени сенки" не ми е любима...

Ружът си е чист хайлайтър. Дори и върху моята бледа кожа не оставя цвят, а само много приятен и деликатен блясък.

Моливи, глосове, хайлайтър
Pencils, glosses, highlighter
Моливите - меки и приятни за употреба. Този за очи не е най-наситеното черно, което съм виждала, но пък е перфектен за опушен грим. А този за устни нанасям на цялата повърхност на устните, след което добавям малко от средния гланц и е супер неутрално като завършек.

Лакът е доста гъстичък, но ме изуми с издръжливостта си - 4 дни без дори нащърбяване, а беше нанесен само един слой (вижте го тук на едно пръстче).


Общо взето съм доволна от покупката. Използвам си всичко, с изключение на светлия гланц, а да се ползва всичко от един комплект с грим при мен е рядкост. Не виждам причина това да не е новото ми любимо допълнение към куфара при пътувания. Кутията е картонена и доста здрава, но все пак трябва да се внимава. Минус е липсата на огледало, но пък четките вътре и съветите за постигане на желаната визия са много удобни.

Без база отдясно, с база отляво
Without primer - right, with primer - left
Скоро очаквайте ревюто ми за още една импулсивна поръчка - Lip Butter на Revlon!

Хубава вечер от мен!
----------------------

Hello, gals!

I've been eyeing Front Cover make up kits for a long time now, and I've finally laid my paws on one. It's called Colour of the Season: Rose, and it's from their spring collection. Have a look!

The kit contains an A to Z to complete the front cover look of the kit. Here's a breakdown:

The glosses vary in terms of quality. The pale beige-peach is drier in texture and pearly - something that doesn't compliment my skin tone very well. The shade in the middle transfers glossy and almost transparent on me, while the fuchsia is dramatically pigmented. It lasts for a long time and leaves behind a lovely pink stain.

The eyeshadows are baked, a texture that I don't like particularly. They apply and wear well only on a serious base (Artdeco or Benefit), but their saving grace is the shades - all of them are beautiful. I couldn't quite capture the opalescence of the light shade, nor the multicoloured sparkles in the black, but they are gorgeous!

The blush is actually a highlighter, which doesn't leave a colour on my pale skin. It shows as a very subtle and beautiful highlight and could be worn on the décolletée or on the browbone as well.

The pencils - both smooth, soft and easy to use. The black khol isn't dramatically black, but acts very well on the smoky eye scene. The lip pencil is a nice nude shade - I apply it all over the lips and add a dab of the Desert Rose gloss, which creates the perfect nude lip.

The nail polish is a tad thick but stayed soooo well, I couldn't believe - full 4 days without even chipping (and that with only one coat!). Have a look at it here (on one nail only :) Nice!

To put it in a nutshell, I'm very pleased with this purchase. This might be my next go-to travel kit, and the only downfall is the lack of a mirror. This is made up for by the handy brushes and the step-by-step guide to achieving the look on the box (cardboard, but quite sturdy).

That's all for now, I'm on my review for Revlon's Lip Butter, so stay tuned! :)

6 comments:

  1. Честита! Изглежда страхотно! :) Аз съм си харесала от сайта им една за 35 паунда, голяма книга, голямо нещо хехе, ама да видим кога (и дали) ще се реша :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси! То не знам как става с поръчката - дали от сайта им шипват насам, и далище е на поносими цени...

      Delete
  2. Привет Ели, палитрата ти е страхотна, останаха ми очите в нея. Да си призная не бях чувала за тази козметична марка, но и аз самата не съм толкова задълбочена в тази насока. Ако не те затруднява аз се интересувам от съставките, опитвам се да избягвам "парабените", а не намерих никъде където да са упоменати. За сега се ограничавам с продуктите на Алверде, но ми се иска да имам повече избор.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Отзад на кутията има надпис "Без парабени" и наистина в съдържанието няма, но аз не съм много наътре в тея неща - може да има други вредни съставки... Не съм сигурна дали и останалите им продукти са без парабени, но предполагам, че е фирмена политика :)

      Delete
  3. О страхотно, много ме зарадва :-)Така като се замисля за кремовете, гримовете и всички препарати ползвани до сега не знаейки за опасностите ми настръхва косата. Без здраве няма и красота, така че всичко върви ръка за ръка. Благодаря ти Ели, сега с удоволствие ще поръчам нещо от тази марка. Съвсем не на края, имаш чудесен блог, който с радост ще посещавам за нови открития.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти и до нови срещи! Пиши, ако поръчваш - винаги е хубаво да има повече мнения :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+