Macadamia No Tangle Hair Brush

Здравейте!

Днес съм ви приготвила ревю на една четка за коса, което си е доста нетипично за мен. Но пък и четката е нетипична...

Става дума за Macadamia No Tangle Brush - действа разплитащо, против накъсване на косъма и за по-малко стрес при ресане като цяло. Четката е пластмасова, с меки бодлички с различна дължина. Мисля, че точно в гъвкавостта им е и тайната - вместо да се "запъват" във възелчетата, те се плъзгат по тях, постепенно разплитайки ги без скубане.

Мнението ми е, че действа - наистина разплита, може би не по-бързо от друга четка, но далеч по-меко и безболезнено. Моята коса е тънка и доста дълга, което води и до доста заплитания. Без балсам направо си беше невъзможно да се среша - с тази четка обаче става, а и броят на косъмчетата по нея след ресане е значително по-малък, отколкото с обикновена четка. Това е защото явно не къса здрави косми от главата :) Доволна съм от покупката й, но има едно "но", и това е цената.

Ами за обикновена пластмасова четка си е висока (взех я за 12лв и стотинки, и то на промоция). Като продукт сигурно не струва повече от лев за изработка, а за дизайн и марка да платиш повече от десет пъти отгоре си е лек грабеж. Да не говорим, че това бил "евтиният" вариант на всеизвестният Tangle Teezer, който пък е 35лв...

Както и да е, прежалих парите - и даже я препоръчвам, ако сте със заплитаща се коса :)

Заедно с нея ми дадоха и тестер на маската за коса Deep Repair Masque - ухае вълшебно на лимонада, но  от едно използване много файда няма. Само малко олекотяване и по-лесно сресване (както и дълготрайният аромат). Предполагам обаче в дългосрочен план ще помага, защото съдържа масло от макадамия и арган.


Не мога да не спомена и нещо друго за марката Macadamia, което прави впечатление, и това са опаковките - много са симпатични и стилни. Бих пробвала и други техни продукти, въпреки че са от доста висок ценови клас. Признавам си, успяха да ми погъделичкат любопитството  :)
---------------------------------------

Hi, ladies!

Today I'm bringing into the spotlight my new hair brush - Macadamia No Tangle. I don't usually write about such stuff, but this one deserved its post.

Macadamia No Tangle is made of flexible plastic bristles, which let you comb through your locks really easy, detangling knots without stress,  pain and breaking the hairs. It works very well on me, and I have to say my hair is really difficult to handle. It's thin and very long, which makes the use of a hair conditioner more than necessary - I simply can't comb my hair if I haven't applied any conditioner. This brush, though, copes witth the task very well without any help. It also reduces the number if hairs that fall daily, as it doesn't break or damage healthy hairs.

The only downside is the price - it's a bit expensive for a plastic brush, don't you think? Not to mention the fact that it's dubbed the "cheap" alternative of the Tangle Teezer...

On the whole - I strongly recommend it if you have problems detangling your hair. It makes the process much more pleasant and stress-free :)

I was also given a sashet of Macadamia's Deep Repair Masque to try. It smells divinely of lemonade, but I can't see any visible benefits from a single use. It contains argan and macadamia oil, so I suppose it will nourish the hair in depth with continual use.

Macadamia is an interesting brand, though on the high-price side. I will try more of their products, for sure. I mean, how can I pass by such beautiful bottles and boxes and not grab one... :D

14 comments:

  1. Аз имам спрейчето и засега ми допада, но кото го изразходя ще дам подробно мнение. Аромата му е много силен и траен.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако е същия като на маската - <3

      Delete
  2. А откъде си я купила? Аз не съм използвала продукти на Macadamia, но доста ги хвалят.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оттук: http://zlatnaribka.com/ (ако си близо до Пловдив - имат шоурум). В момента е в промоция, но не знам докога :)

      Delete
  3. Малко глупав въпрос :) само он-лайн ли са поръчките,нямат ли магазин?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Имат шоурум в Пловдив :)

      Delete
  4. я кажи къде е този шоурум в плд :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ето: http://zlatnaribka.com/contact.html

      Това е в улицата, която тръгва точно срещу пл. Съединение навътре тепето :)

      Delete
    2. ЗР от седмица-две имат и магазин в София, не съм ходила още лично, но според ФБ страницата им се намира на бул. "Христо Ботев" 21.
      Аз съм супер доволна от маската, шампоана и балсама на Макадамия, за разлика от кремчето им без отмиване, което не ме впечатли. Ползвах и маслото, докато бях на море - за мен nothing special. Ще пробвам четката.

      Delete
    3. Аз точно на маслото се точех, че това на Avon от SPA серията Турски бани ми действа много добре на косата. Досега не бях ползвала масло така...

      Delete
  5. Ако ти се носи силен ванилов аромат, си вземи от новата серия на Балеа ето това масло: http://www.dm.de/cms/servlet/segment/de_homepage/balea_home/balea_produkte/balea_produkte_haarpflege/balea_produkte_haarpflege_spezialpflege/195562/balea-professional-oil-repair-haaroel.html
    За мен по нищо не отстъпва на Макадамия, Митик Ойл и пр.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тенкс! Любопитствам и за аргановото на Ейвън, ще видим кое ще е... :*

      Delete
  6. Четката изглежда супер, и аз съм с подобна (tangle teezer). Сега четаза боито на Макадамия, хмм...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами тази е значително по-евтина от ТТ, затова си я взех да пробвам. И вече не мога да живея без нея... :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab