Balea - макаронче с аромат на вишна и бадем

Няма как да не сте чували за френските макарони - кръгли сладкиши, които буквално се разтапят в устата, и се приготвят с най-разнообразни вкусове (а да не говорим, че изглеждат чудесно!). Ако все още не сте опитвали, силно препоръчвам да го направите, и после да не ми се сърдите за някое друго килце отгоре... А ако не искате да ви се лепят сантиметри - опитайте лимитираната серия "Макарони" на Balea!

Тя се състои от 2 душ-крема и 2 лосиона за тяло, респективно с аромат на бадем и вишна, и смокиня и шоколад. Аз си избрах душ-гелчето с бадем и вишна, защото обожавам аромата на марципан, а този много напомня. 

Няма какво да ви говоря за самия продукт - кремообразен, не изсушава, ароматът трае само докато се къпя. Но и това ми стига, защото е доста силен и мноооого приятен, в него няма нищо изкуствено. Направо ми иде да обърна бутилката и да си гребна с лъжичка :D

Та, това е една чудесна Коледна глезотия, която е и на съвсем достъпна цена. Ако сте на вълна празнични аромати, не пропускайте серията - рядко се срещат толкова хубаво направени "вкусни" продукти за грижа за тялото!

9 comments:

  1. Вкусни са наистина:) Аз обаче предпочитам смокинята и шоколада - запасих се с 3 лосиона, защото е лимитка:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И смокинята беше приятна, тя е доста по-сладка :) А за запасяването добре си го измислила - в един ДМ-ите в Пловдив вече са свършили...

      Delete
  2. По-вкусно нещо не съм яла (мммм). Още утре отивам в ДМ да видя дали има от тях :)

    ReplyDelete
  3. Охх, още днес ще мина по време на обедната почивка да я помириша тази Коледна глезотия!

    ReplyDelete
  4. Весел шопинг, дами! :)

    ReplyDelete
  5. ох, доядоха ми се такива макарони :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Лошото е, че на много малко места ги има в България...

      Delete
  6. Взех си лосиона с аромат на смокиня и шоколад - уникален е! Ароматът е изключително траен, намазах се преди да си легна, а на сутринта чаршафите и пижамата ми ухаеха на лосиона и всеки който ме приближеше ме питаше какво съм яла :D. В шуменския ДМ има намаление на тези лосиони, предполагам и на други места. Ако не сте опитали, сега е моментът!
    П.С. Не съм сигурна тук ли е мястото да споделя, но бях наистина впечатлена от тази серия продукти, взех си и душ гела с аромат на вишна и бадем и споделям напълно мнението ти.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И тук имаше намаление, но си взех друг лосион, защото не знаех дали тази серия няма да ми недостатъчно подхранваща. Все пак мисля да си взема, пък дори и да остане за лятото ;)

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+