Manhattan Couture Carnival Eyeshadow Cream

Здравейте, красавици!

Преди няколко седмици получих от Таота продукт за проба от тяхната програма за блогъри - на мен се паднаха сенките за очи Couture Carnival Eyeshadow Cream на Manhattan. Те са част от една много цветна лимитирана колекция, но за съжаление нюансът, който получих - номер 3, не беше от най-интересните, а и не ми отива много. Даже не виждам какво толкова "карнавално" има в бронзово-кафявото, но това не е от толкова голямо значение в случая :) Самите сенки ми харесват доста като качество - леки са и издържат много дълго.



Нанасят се лесно и гладко и не стават на петна, както някои други кремообразни сенки. В горния ъгъл на снимката отстрани са нанесени само с вградения апликатор, а долу са разнесени с пръсти (пробвах ги и с други сенки като основа, но не се смесват добре). Първоначално стоят с мокър ефект, но след като изсъхнат, стават по-матирани (но не са матови, да не ме разберете погрешно - все пак са си блестящи :). Сега, за самото изсъхване... Ако не си държите очите затворени, сенките се събират в сгъвката. Ако обаче изтраете 30-тина секунди със затворени очи, сенките се бетонират - на моите мазни клепачи стоят поне 9 часа, и то без база.

Опаковката е доста симпатична, даже леко ми напомня на колбичка. Ароматът е синтетичен. Останалите нюанси са доста дръзки и наистина карнавални, но въпреки това - адски свежи и в никакъв случай неизползваеми (като акцент биха стояли чудесно). Цена - 8.40лв.

Получих и пробичка на възстановяващ дневен крем My Age с био бял чай и масло от каранджа на Lavera. Имайки предвид, че кремчето мирише на гранясало и не е особено приятно като усещане (предполагам, заради липсата на парфюми и био състава), май не бих се засилила да пробвам друго на тази марка.

* Продуктите са ми изпратени за проба от PR. С благодарности на Таота и Manhattan Cosmetics Bulgaria :)

------
Hello, there!

Pic Source
Have you seen the new Manhattan LE - Carnival Couture? I was sent to try one of the eyeshadows, and I'd say they're pretty good. Sadly, I got one of the uneventful shades, but you can't choose what you get with PR campaigns...

So, here's the deets - Manhattan Couture Carnival Eyeshadow Cream is a lightweight product, which applies and stays perfectly. I love the way it creates a smooth finish, without blotchiness. In the corner of the pic you can see the cream applied with the built-in sponge, and underneath it - blended with fingers. It dries down in about 30 seconds, during which you have to keep your eyes shut. It's not one of those eyeshadows that mix well with other shadows, though - or at least I failed to do so. When it's dry, the wet effect becomes a bit more subdued - more like a glow. The best part is that these eyeshadows are really long-lasting once they set - I wear them for a good 9 hours.

The packaging is really sweet and resembles a flask. The scent is somewhat chemical. The other shades are very playfull and can be used to add accents on the eyes :)

* These products were sent to me by a PR.  

11 comments:

  1. Конкретно този цвят наистина не е от сполучливите, но "бетонират" звучи добре!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дам, цветът малко ме кара да изглеждам уморена... А за издръжливост са супер :)

      Delete
  2. На мен ми харесва този цвят, а зеленият, който получих аз също е страхотен.
    Виж за кремчето съм съгласна, мирише странно и като консистенция никак не ми допадна. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен май синьото ми изглежда най-забавно - но това си е въпрос на вкус, де, както казват руснаците "По вкус и цвет товарищи нет" :) Ще ми е интересно да споделиш, ако си пробвала други неща на Лавера...

      Delete
    2. На мен ми се падна почистващото мляко на Лавера, скоро ще споделям и аз :)

      Delete
    3. Ще чакам да видя какви са ти впечатленията :)

      Delete
    4. Не съм ползвала друго на Лавера. Беше ми много интересна марка, но след този крем, не знам дали скоро ще се престраша да си купя нещо... :))

      Delete
    5. За съжаление - хубаво е нещата да са естествени, но и ароматът и текстурата имат значение. Все пак ми е интересно какво ще кажат и другите момичета :)

      Delete
  3. На мен този цвят ми харесва.Моят е доста стряскащ и незнам дали ще мога да му намеря приложение за напред, но иначе като качество много ми допаднаха сенките:)

    http://glamorousfairylife.blogspot.com/2013/03/manhattan-carnival.html

    Поздрави:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много сладко малиново са твоите, може да ги пробваш наистина само като акцент - с четка за очна линия или пък разнесени с четка за коректор във външния ъгъл :) И не знам откъде я намери тази тревичка, но е много свежарска!

      Delete
    2. Хах тревичката и на мен ми стана любима!:)Иначе цветът много ми харесва, като цвят и ми даваш добра идея, че мога да ги ползвам само като очна линия, ще се възползвам ;)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab