Used Makeup Stash - why not?

Здравейте!

Да ви представя колекцията ми от грим с изтекъл срок на годност! Не знам дали има и други луди като мен, които си пазят стара козметика. Аз имам две причини за това - дива любов по опаковката, или по цвета. Няма да крия - една от големите ми мечти е да си имам собствен бранд за декоративна козметика, в който да вложа идеите си и за грим, но и за дизайн. Та, тези опаковки, които съм запазила, могат да ми послужат като вдъхновение, заедно с една огромна папка на компютъра ми. Може да звучи нелепо, но ей ме - събирам си ги :D

А по въпроса с цветовете - носила съм си стари неща за сравнение при покупка на нови, та има и полезна страна в цялата работа. Особено онова червеничкото червилце (беше от лимитка на Oriflame) ми беше толкова любимо, че още му търся заместник... А най-любимото ми нещо в кутията е палитрата сенки Avon Marimekko (със зелените цветя) - дори не исках да я използвам в началото, за да не я разваля :D




Вдъхнових се да ви покажа малката си колекцийка при разчистването и местенето й в кутията от първия Prettybox (да, бяха доста повече неща). Ще се радвам да споделите какво мислите по въпроса. И най-вече, ако сред вас има такива с моята или подобна лудост, драснете един коментар, за да знам, че не съм сама :D

---------------
Hi, there!

This post is somewhat unusual - it's about my used makeup stash. Yes, I keep expired makeup, mainly for two reasons - I am madly in love with the packaging/presentation, or with the shade. One of my grandest dreams is to have my own brand, so I can express my ideas not only about makeup, but about design, too. So, this little stash can serve as an inspiration, along with a giant folder on my PC. It may sound a bit crazy as a reason, but here I am - keeping things that are well out of date :D

I also use some of these items as reference when buying new stuff, if I'm searching for a particular shade, so it's kid of helpful sometimes. Like the red lipstick (it was from an LE by Oriflame) - I'm still searchng for a dupe. My favourite piece of the collection, though, is Avon's Marimekko Eyeshadow Palette (the green flowers). I didn't even want to use it so as not to spoil the design :D

I was inspired to show you these things when I moved them to a new "home" - the box of the first Prettybox. Above, you can see two photos :) I'll be very happy if you comment with your thoughts. And if you share my obsession - please do let me know that I'm not the only one :D

4 comments:

  1. Аз също обичам да си събирам гримовете и винаги ме е жал да хвърля някой, макар и с изтекъл рок на годност. Можеш да използваш опаковките и контейнерчета, който ти харесват и да сложиш в тях нови гримове :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами гледам да не сменям опаковки, че съм трошила сенки така :D Но иначе сенките на Инглот са ми в еднастара кутийка от пудра :)

      Delete
  2. Интересна колекцийка и много сладка ;)
    Аз пазя опаковките от всичките си парфюми и имам към пет, но толкова ги харесвам и съм оставила няколко капки от парфюмите, за да си ги душа и да ми напомнят за определен период от живота ми. Никога няма да повторя някой, защото всеки си е уникален със спомените, които ми носи.
    И аз пазя неща заради цвета, който харесвам ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ммм, дааа, парфюмите са най-хубавите спомени!

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab