Nail Polished - Golden Rose

Животът е цветен! И както обичам да казвам, лакът за нокти е най-добрият начин да си го направим още по-цветен :) Затова днес съм ви приготвила една двойна доза Golden Rose, с които официално казах "Да!" на Colour blocking-а :)

Първият е от серията Rich Color - номер 49. Синьо, което честно казано не мога да опиша. Гръцко е, но в същото време бие и на турско. Напомня ми и за някакво цвете... Самият лак не се отличава с нищо особено, освен с плоската четка. Този тип са ми много удобни, защото с един щрих в повечето случаи покривам целия нокът.

Лакът от серията Paris пък е зелено, което не можах да хвана на снимката - номерът е 217. Всъщност то е далеч по-ярко и наситено :) Тук мога да кажа, че ме впечатли издръжливостта, която надмина двойно очакванията ми и не мръдна почти 5 дни. И преди съм имала лакове от тази серия, и бях мнооого доволна! Само дето четката им е малко мъничка.

И двата лака са покривни и без брокатчета - с две минавания цветът е абсолютно плътен. А ето и една сладка рокля в комбинацията - клик :)


-------------
Colour blocking? Yes, indeed - this was my first thought when I spotted these two Golden Rose polishes on the shelf :)

The Rich Colour one is a great Greek/Turkish blue - shade 49. Its brush is really easy to use, as one swipe covers the whole nail. The Paris polish, on the other hand, is a great green - shade 217 (much more vibrant in real life). The whole Paris line is very long-lasting. Both colours have great coverage and are totally shimmer-free.

The cheap price and the amazing colour range make these polishes a great purchase!

9 comments:

  1. Готини, актуални цветове, но ако трябва да избирам ще се лакирам с този на Paris, защото тъмно-сините съм се убедила,че не ми отиват на моите нокти..
    Поздрави:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Доста интересно наблюдение! Аз си мислех, че лаковете са онази козметика, при която няма "отива ми/не ми отива"... Все пак, има много видове синьо, сигурна съм, че с поне един би се харесала - дори и да е само като акцент :)

      Delete
  2. Не знам за лаковете, ама роклята е страхотна :)))) Зеления лак е много хубав цвят, определено ще го купя, благодаря ти, че сподели :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако знаеш на какви разкошотии се нагледах, докато избера тази рокля... Само пишеш color blocking и се започва :D А зеленото да знаеш, че е малко по-наситен цвят в действителност, просто фотото ми отказа да го хване както трябва :)

      Delete
  3. Много морска комбинация! Харесва ми! <3
    Роклята също е супер! :)

    ReplyDelete
  4. Не знам дали ще ми повярваш ако ти кажа, че лаковете от серията Париж не купувам само и единствено заради бутилките, толкова са ми грозни и евтини, подминавам ги всеки път. Иначе аз отново и това лято съм на зелена вълна - тюркоаз, тревисто зелено, тъмно зелено, светло зелено - само зелено да е :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, малко са грознички, наистина :) Но според мен си заслужава да им дадеш шанс - имаше и още едно много хубаво зелено :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+