Bioderma Matricium

Здравейте!

Преди няколко седмици направих 5-дневен курс с ампулките Bioderma Matricium, които бяха в един от предишните Pinks-ове. Честно казано, не очаквах абсолютно нищо, и може би затова останах изключително доволна :)


Matricium е доста интересен продукт сам по себе си - представлява стерилни ампули за еднократна употреба (веднъж отворена, всяка си запазва качествата до 12 часа), които съдържат "естествено налични в кожата елементи като аминокиселини, минерални соли, витамини, нуклеотоди, хиалуронова киселина - всички тези натурални биологични елементи допринасят за създаването на оптимална среда за ефикасно възстановяване на тъканите." Matricium е продукт, който улеснява възстановяването на увредената кожна тъкан при повърхностни кожни наранявания, без кървене и възпалителен излив, получени в резултат на дерматологични интервенти, лечение с лазер, пилинг, дермоабразивни операции, разрези и при изгаряния от първа степен."

Аз не съм засегната от подобни проблеми, но доскоро лекувах доста ужасно акне, което ме остави с неравномерен тургор и белези. Затова реших, че може би бих си помогнала с подобен продукт и се оказах права. За пет дни кожата ми буквално "живна", поизглади се, сякаш стана по-здрава. Знам, че е налудничаво за толкова кратко време да се забележат такива резултати, но факт. И съм сигурна, че след 30 дни (колкото е препоръчителния курс), кожата ми ще изглежда още по-добре - някой ден ще се оръся за цялата опаковка, колкото и да е ужасна цената (около 100лв за 30 ампули).

Разбира се - като казвам това, не разбирайте, че белезите ми са изчезнали. На тях ще им трябва още време и правилна грижа. Но определено Matricium би помогнал за заглаждането на кожата и избистрянето ѝ, даже е показен като курс два пъти годишно срещу стареене.

Няколко думи за самите ампули - съдържат прозрачна течност с миризма, подобна на лимфа (не особено приятно). Нанасят се лесно и попива бързо, така че можете да сложите крема си веднага след тях. Една ампулка стига точно за два пъти.

Какви са вашите впечатления от Matricium? Бихте ли си го купили?


3 comments:

  1. Спомям си, че бях пробвала няколко ампулки и бях наистина впечатлена. Инвестицията обаче е доста сериозна...

    ReplyDelete
  2. Инвестицията е сериозна, но ефекта е на лице и си струва... :)

    ReplyDelete
  3. И според мен си заслужава. Принципно не давам повече от 30-35лв за грижа за лице, но това ще направи изключение :)

    ReplyDelete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+