Christmas Tag

Бях поканена от Girly Stuff за един доста приятен коледен таг! Не съм много по тези неща, но ми стана едно такова топло само като четях въпросите, та реших и аз да го направя, и дано ви заредя малко с коледното си настроение. Но преди да се зачетете, имам да ви казвам нещо много важно - намерете и прочетете "Елхата" на Туве Янсон! Вълшебната Коледа е наистина невъзможна без това разказче от света на мумините :)


Ето ги и въпросите!

1. Коя е любимата ти коледна напитка?


Коняк. В един точно определен бар, с един точно определен човек и с шоколад на масата :)

2. Кой е любимият ти коледен аромат?


Канелаааа!!!! Луда съм за нея!

3. Имате ли коледни традиции?
Множественото число предполага семейството - нямаме конкретни, но почти всяка година вием сармичките на по чаша вино, заедно :)

4. Какво искаш да ти донесе Дядо Коледа тази година?
Не знам. Наистина не знам. Идва ми наум "късмет", толкова хубаво нещо - като коледен подарък всеки път, като те споходи... И здраве :)

5. Строила ли си къщичка от канелено-джинджифилови курабийки?


Тц. Пропуск! Но сега се захващам с едни джинджифилови курабийки и коледни мъфини :)

6. На кого най-много искаш да подариш подарък?
На гладните манекенки - по сандвич бекстейдж :D

7. Коя е любимата ти коледна песен?


Изпадам в ужас от коледни песнички, побиват ме тръпки от тях. Затова и се влюбих в Christmas Is All Around от филм, за който ще стане дума по-надолу. Някак си неутрализира лигавата престорена тържественост на останалите :)

8. Кой е най-странният подарък, който си получавала за Коледа?
Хмм, не помня да съм получавала странни. Хора, изненадвайте ме повече!

9. Обичаш ли да се обличаш празнично за Коледа или предпочиташ да останеш по пижама?
Обличам си домашни дрехи, балната рокля оставям за Нова година (шегичка).

10. Кой е любимият ти лак през зимата?
Зимно време налитам на червено и златисто, но тази година май ще слагам повече пясъците на Perfect :)

11. Кой е любимият ти продукт за устни през зимата?


Една палитра червила Buttershine на Clinique, от която ползвам вече втори брой. Вижте повече тук.

12. Коя е любимата ти зимна дреха?
Обичам големи плетени жилетки - супер уютни са :)

13. Кой е най-често носеният ти аксесоар през зимата?
Носните кърпички...

14. Кой е любимият ти коледен филм?


"Love, Actually". Друг не признавам.

15. Коя е любимата ти коледна храна?


Сармички, туршия, смилянски фасул (яхния), сушени плодчета :)

16. Коя е любимата ти коледна украса тази година?


Така и не украсявах нищо тази година. Но по принцип много обичам коледните близалки-бастунчета.

17. Какви са плановете ти за коледните празници?


Желирани бонбони и коледното издание на Doctor Who :)

Пфю, 17 пъти повторих Коледа в една или друга форма, направо рекорд! Надявам се да ви е било интересно - няма да тагвам конкретно никой, но се надявам да се включите в празничната еуфория, като споделите вашите отговори.

И не забравяйте за "Елхата" :)


Снимки: Pinterest, илюстрация по Туве янсон


4 comments:

  1. Хаха това със сандвича и манекенките ме разсмя с глас :))
    Весели празници! :))

    ReplyDelete
  2. :D Весели и топли празници и на теб!

    ReplyDelete
  3. Страхотен таг, и аз на манекенките се смях :D

    Весели празници от http://la-foienvous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Весели празници и на теб! <3

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab