A Tribute To BURGUNDY

Честита Нова година, дами! За първи пост тази година избирам едно вдъхновение - и нека цялата ни година е вдъхновяващо цветна :)

Както всички знаем, червеното винце доста често оцветява устните. Но няма нужда да се алкохолизираме, за да имаме винени устни - нюансът бургунди заля подиуми, страници на списания и блогове по цял свят този сезон.

Не знам защо тази тенденция в грима ме зариби така - може би просто открай време си падам по готик историите и намека за фаталност в цвета ми дойде като топъл хляб за обяд. Затова и посвещавам цял пост на вдъхновението, наречено бургунди :) Признавам си, не е особено лесно да се справиш с четката и тъмното червило рано сутрин, но си заслужава усилието!


В моя несесер се намират не едно, ами вече цели 6 червила/глоса, които малко или много могат да се нарекат бургунди (Уикипедиа обяснява много добре нюанса, според мен). Да уточня, че на снимката със swatch-овете виждате за основа бялата ми кожа, а не устни - на тях цветовете са доста по-тъмни и доста по-"бургунди", това важи особено за червилото на Clinique. Да не говорим, че фотоапаратът ми има сериозен проблем с червеното във всяка снимка...


Поред: Clinique Buttershine Lipstick (Cranberry Cream), Mary Kay Glossy Lip Stain (Mulberry Forest), Revlon Just Bitten Kissable (Crush), Golden Rose Velvet Matte (20), Sleek True Colour Lipstick (Cherry), OCC Lip Tar (Black Dahlia). За последните три очаквайте ревю скоро!

Ето и предложенията за бургунди червила на Temptalia - OCC Black Dahlia ни се повтаря, хе-хе :)


Снимки: Pinterest

----------------------------
This season everything - from magazine covers to catwalk looks, is in burgundy. This shade made it everywhere and to be honest, I dig it!

I'm in love with it mainly by association with the gothic. I've always found it a bit disturbing to wear on a daily basis, but an element or two are fine, and burgundy lipstick is the best way to implement a bit of Miss Halloween in my look. I admit, it's not always easy to pull off a burgundy lip, especially when you're in a hurry, but I love it and I think it's worth the extra effort. That's why I dedicate a whole post to it - above you can see some inspirational pics, as wel as my picks for burgundy lipstick (and Temptalia's) :)

Hope you enjoy them!


12 comments:

  1. Този цвят е откритието ми на 2013 година :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Грешка - бургунди и лилаво :-)
      От сега мисля, че ще бъдет и цветовете ми през 2014 година :-)

      Желя ти успешна и красива 2014 година!

      Delete
    2. Аз засега нещо бягам от лилавото, но и неговият ред ще дойде :D

      Поздрави и страхотна нова година и на теб!

      Delete
  2. Определено много красив цвят. Малко ме притеснява да нося толкова ярко, че каквато съм бяла, обаче като гледам горните снимки седи невероятно точно на светла кожа :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Напълно съгласна - според мен на Снежанки стои най-добре :)

      Delete
  3. Ау, разкошен пост! На мен също ми е едно от откритията за годината този цвят. Нямам търпение за ревютата и на трите продукта!
    Весела Нова 2014!
    Офтопик: Ели, знаеш ли дали са заредили някъде из Пловдив матовите червила на GR?

    Girl's temptations | Happy New Year!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че постът ти е харесал ^^

      Червилата ги има засега май само в мола - моето е оттам купувано. Не знам кога и къде другаде ще ги заредят, надявам се на Елитис (но преди няколко дни ги нямаше там)... Ако чуеш/видиш нещо - ще се радвам да споделиш :)

      И весела НГ и на теб!

      Delete
    2. Благодаря ти! Аз също си взех две, ама като гледам твоето май и трето ще се купува !
      :D

      Delete
  4. Аз отивам утре за такъв тип цвят червило ;) Малко ще се поглезя най-сетне, че нямах време по празниците и преди тях да аткувам магазините :)
    Бургундито е много отварящ цвят и естествено много вамп :) На мен също ми е вдъхнивение. Страхотен пост! Ако имаше снимка поне с едното какти стои щеше да е още по-страхотен!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Точно вамп частта е най-яка! А ето и една снимка, на която съм със Sleek (не се вижда много, ама поне за идеята): https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1525312_10152123346343914_1087871240_n.jpg :)

      Весело пазаруване и ще чакам пост какво си си взела! :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab