Corona Borealis Body Scrubs

Преди време ви представих една доста приятна българска компания - Corona Borealis :) След доста солидно пробване на техните ексфолианти за тяло съм готова и с ревю!


Започвам с ароматният ексфолиант за баня - торбичка, пълна с едро смлени твърди сапуни и ароматни билки! За да я ползвате, първо премахвате горния слой и потапяте за няколко минути в гореща вода, след което обтривате тялото. Аз лично наблягам на раменете (торбичката е много удобна за масаж, особено от половинката), тъй като стоя по цял ден пред компютър и те си го отнасят... Ексфолиращото действие е сравнително леко, сапуните вътре се разпенват леко, а маслата осигуряват гладко плъзгане. Самите те се отмиват и не оставят никакво  мазно усещане, само по-мека кожа :) Ароматът (моят е лавандула) е доста силен преди намокряне, а след това се усещат и други билки - общо взето едно отпускащо изживяване! Не се стряскайте от това, че като се намокри пуска цвят като чай - не оцветява банята :) Ето и снимка, с външната опаковка, и след като се развие:

Следват сладките захарни кубчета - в моето бурканче са смесени ароматите Цитруси и невен, и Рози. Има два начина на ползване: директно да обтривате кожата с кубчето (но то е малко, така че това не е особено удобно), или да смачкате кубчето с малко вода в дланта си. Аз предпочитам втория, като трябва да отбележа, че розовите кубчета са доста твърди. След като ги смачкам, масажирам както обикновено - усещането е много приятно, тъй като този ексфолиант е леко "хлъзгав" от маслата. Не се пени особено и се разтваря сравнително бързо. И мирише уникално - двата аромата са страхотни, като в розите съм направо влюбена! Всяко кубче стига да си ексфолирам целите крака.


И най-накрая, захарният ексфолиант Аромати от Ориента: Канела. Той ми е най-любим от трите, защото консистенцията му е страхотна. Представете си богати масла и стрити подправки, като нещо магическо, забъркано в къщичка в гората :) Усещането от употребата му е наистина специално, а ароматът е изключително натурален (не точно на канела, а по-скоро микс от подправки). Този ексфолиант е най-груб от трите, подходящ е за по-продължителен масаж и перфектно полира загрубели места. След него не остава филм, а кожата не е пресушена. За мен този продукт се превърна в уютен ритуал, който обожавам. И определено съм любопитна и за останалите аромати! P.S. На долната снимка виждате самия ексфолиант на дневна светлина и със светкавица :)


Пробвали ли сте продукти на Corona Borealis? И любопитни ли са ви тези? :)

* Захарен ексфолиант Аромати от Ориента и торбичката ароматен ексфолиант са ми е изпратени за проба от фирмата.


8 comments:

  1. Определено ме заинтригува:)
    Къде се предлагат продуктите им?

    ReplyDelete
  2. Ау, искам и аз. Изглежда толкова изкушаващо и си представям само как миришат. Не видях в сайта им от къде могат да бъдат закупени, може ли малко информация къде да ги намерим?

    ReplyDelete
  3. Можете да ги намерите в магазинчето за натурална козметика в Капана в Пловдив, или да поръчате по мейл (office@coronaborealisbg.com) :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сори, че изтрих коментара, цъкнах на грешното бутонче! :D

      Захарните ексфолианти са по 9лв/бурканчето (в магазина може би са малко по-скъпи), а за торбичката нямам информация... :)

      Delete
    2. Мерси! :)

      Delete
  5. Всичко изглежда ужасно изкушаващо! Нямам търпение да пробвам нещичко и аз :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще ми е любопитно да споделиш мнение след това :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab