Palmer's Cocoa Butter Formula Swivel Stick

Зимни проблеми с кожата и устните? Реших, че този път няма да им се дам и отрано се запасих с продукти, които да не допускат пресушаване и лющене на кожата в студовете. Днес ви представям един от тях :)


Palmer's Cocoa Butter Formula Swivel Stick е общо взето комбинация от какаово масло и минерално масло, под формата на стик. Ухае божествено на серията с какаово масло (нещо супер сладичко и сладкишесто), нанася се много гладко и приятно навсякъде без да оставя видим филм, и наистина омекотява. Аз го използвам общо взето където има нужда - от напукани устни до сухи, люспещи се участъци и малки ранички. Всъщност, нанасям в зародиш на сухите места и май досега не съм се лющила тази зима.

Няколко думи за опаковката - стикът е доста огромен (14гр) и повечето ми познати, като ме видят с него, питат "Защо си мажеш устните със сухо лепило?" :) Не бих казала, че е неудобен, но със сигурност е странен за употреба!

Дали бих го препоръчала? Със сигурност да, ако нямате проблеми с минералното масло. Аз нямам и го клепам където имам нужда - засега се оказва един доста добър помощник за всякакви ситуации, който устоява на премеждията в дамската ми чанта :) За вкъщи разчитам на друг, за който ще ви разкажа по-нататък :)

Може да се поръча от Feel Unique.
----------------------

Winter-time woes - be gone! Palmer's Cocoa Butter Formula Swivel Stick is the magic that does the trick :)

It's a rather bulky balm, which can be applied wherever you need - lips, elbows, small bruises, face... I use it almost everywhere and it really helps soothe dry skin and chapped lips. Plus, it smells great of some sort of chocolate cake :)

The stick contains 14gr and is a bit strange to use at first - like a stick of dry glue. But you get used to it! I really like this products and recommend you try it, but if you hate mineral oil you should probably steer clear... Maybe this is the only downfall it has, but I'm not troubled by the ingredient list in the least :)


6 comments:

  1. Аз също много го харесвам. Мислех, че заради минералното масло няма дa е толкова ефективен, но просто си естрахотен. За опаковката - наистина си наподобява лепило ;D Но аз го ползвах главно вечер и нямах такъв проблем

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз си го размотавам с мен - наистина е удобно да имаш мултифункционален продукт в такава опаковка :)

      Delete
  2. Звучи любопитно. Аз имам страшно сухи устни и непрекъснато съм в търсене на нещо, което да помогне.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не съм много сигурна дали ще помогне, ако случаят е наистина сериозен - моите стават на кожички от време на време, но след едно-две намазвания са 6. Бих го оприличила на балсамчето Himalaya с какао, ако си го ползвала :)

      Delete
  3. Изкефи ме въпросът със сухо лепило :D Тъкмо се настроих за експеримент с нов балсам и ти ми уби ентусиазма със сравнението с Himalaya, а моите устни са направо трагедия в момента :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. На мен хималайският ми харесваше страшно много - ама май наистина не е подходящ за ужасно сухи устни, като този. По-скоро, като си ги усетя, че стават зле, мажа и предотвратявам разраняването в зародиш... За вече нацепени устни май само нещо много мазно ще работи (или с урея, може би) :)

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab