The Body Shop Moringa Body Butter

Тази кутийка масло за тяло попътува доста с мен - въпреки скромният ѝ обем (само 50мл), издържа 8 дни на път и още няколко дни вкъщи. Което показва колко е икономично!


Как се справя със сухата кожа? Напълно задоволително, даже съм склонна да пиша 6. Ухае много силно и доста продължително на някакви цветя (моринга, очевидно - каквото и да е това непознато за нашите ширини цвеке). На мен лично ми харесва и даже не слагах парфюм, след като се мажех с маслото.

Но не бих купила точно The Body Shop Moringa Body Butter в пълен размер. Нещо не се разбрах с консистенцията му - доста плътна, но се разтапя върху кожата и попива (оставяйки фин филм) преди да съм успяла да разтрия равномерно. На някои момичета бързото попиване може и да им харесва, но зимата искам нещо, което да си масажирам :) За щастие, не всички масла на марката са толкова плътни - подариха ми какаовото масло (а съм опитала и няколко други) и то е доста по-лесно за нанасяне.

Ако сте пробвали маслата на The Body Shop - споделете мнение! БГ сайтът на марката вече не съществува и единственият вариант за пазаруване е от чужбина. Жалко, имайки предвид колко техни продукта заобичах неимоверно много :(

--------------------------------
I know there are millions of fans of The Body Shop Body Butters, but sadly, I'm not one of them. Don't get me wrong - these butters are great for my dry skin and they smell amazing, but the texture of the moringa one lacks something for me...

To cut the long story short - I can't massage this butter long enough into my skin. It just sinks in so quickly (something most gals like in a body product, but not me, especially in winter). But, apart from that, the Moringa Body Butter is a rather nice addition to my routine, as it's really nourishing and smells gorgeous of exotic moringa flowers (the scent is pretty heavy and longlasting).Some of the other bidy butters are lighter and much more pleasant to apply, so I guess it's a matter of formulation.

Have you tried it? Share your thoughts!


16 comments:

  1. Чак сега разбирам, че моринга било цвете... мн съм зле..

    ReplyDelete
    Replies
    1. За да бъдем точни - дърво е, но това е ароматът на цветчетата му. И аз нищичко не знаех за него, докато не се сблъсках с това масло :)

      Delete
    2. Аз постоянно го чувах покрай някаквъв cleansing balm и все си мислех, че е нещо свързано с почистване.. просто дума, която не знам, а то какво било..

      Delete
    3. Аз най-много нови неща научавам покрай азиатската козметика - там използват какво ли не... :D

      Delete
    4. Обожавам цялата серия с моринга- имам душ гел, маслото за тяло, парфюмен спрей :)))) БШ си поръчвам от английския сайт, постоянно имат огромни промоции- - 40%, а понякога и -50%. Цените без намаление ми идват прекалено сериозни.

      Delete
    5. Да, определено някои неща са доста соленички - и аз не бих дала пълната цена за ексфолиант или масло за тяло, например. Но не ми се занимава с посредници, затова не съм много за варианта от УК. По-скоро ще разчитам на приятелки, като си идват насам :)

      Delete
  2. Аз имах Almond Body Butter и си го ползвах 2-3 месеца. Пробвала съм също и на Refan -> Body Cream-Butter Бразилски лешник, който е почти същия и го препоръчвам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. На Рефан маслата не са ли доста по-течни като консистенция? Имам някакъв спомен от един с шоколад, който миришеше умопомрачително... <3

      Delete
  3. От маслата за тяло на Body Shop и досега съм влюбена в Pink Grapefruit, бих го кпувала отново и отново (само дето в бг няма от къде) Пробвала съм и бадем и бразилски орех, но ми се сториха малко тежички като миризма, но за грейпфрута направо си умирам, а и като консистенция е много приятен, нито прекалено мазен и тежък, нито лек, но все пак клони към мазничките, което пък за суха кожа е супер :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. От маслата, които съм пробвала, именно плодовите бяха най-леки. Сега имам и какаовото, но пък то оставя доста сериозен филм. Поне се размазва доста по-приятно от това с моринга :) Честно казано, май не бих си правила повече експерименти с тези масла, май просто не са моят продукт :)

      Delete
  4. Декември месец пътувах и направих сериозни покупки в The Body Shop, влюбих се в аромата на моринга и си взех едно комплектче със същия body butter 50 мл, просто защото не ползвам никакви лосиони за тяло, но покрай уникалния му мирис с консистенция се научих да се мажа!!! Взех си и парфюмната вода, която ми държи поне 6 часа като аромат! :)) Купих и едно от коледните ухания Cranberry Joy, но ще го отворя по-нататък! Чакам с нетърпение да пътувам нанякъде, за да си купя нови продукти от The Body Shop, заслужават си определено, като се има предвид, че са био и cruelty free! Влюбена съм!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Изобщо не бях се замисляла за ароматите им, сега ми стана любопитно :) Така се надявам и тук да отворят магазин - ама не, дори и онлайн магазина затвориха, та сега е толкова неудобно - или наистина чакаш да пътуваш, или поръчка с превозвач...

      Delete
    2. моя проблем е, че не живея в БГ и даже с превозвач не става, а където съм няма също the body shop, след 2 месеца (живот и здраве!) ще ходя в Дъблин и там ще се заредя :))

      Delete
    3. Да, поне в UK на всяка крачка май имат магазини :)

      Delete
  5. Ето от къде можете да закупите продуктите на The Body Shop в България: http://bgbodyshop.com/

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+