A Quick Post: Flormar Matte Nail Enamel

Не мога да ви опиша колко съм влюбена в матовите лакове на Flormar! Цветовете са уникални, финишът е много интересен, сравнително дълготрайни са (стигнах до 3-4 дни!), нанасят се супер лесно, на един пласт са доста покривни, а и съхнат бързо. Общо взето, само суперлативи за тях :) Любимец ми е неоновото зелено и определено ще се престраша и за други неони в бъдеще! Златното взех, за да комбинирам с червеното и то също се оказа добро попадение, въпреки че не е от матовата серия. Матовите лакове са към 4лв, а на нормалните - около 2лв.


Харесват ли ви?

7 comments:

  1. Имам синия и също съм много доволна! Един от най-бързосъхнещите лакове, които съм имала, а и доста траен! Всъщност повечето има лакове съхнат доста бързо (може би без металическите цветове) Сега виждам и червеното, ще взема да го потърся и него, много хубав цвят :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тъмните нюанси ми стоят малко плоско върху ноктите (дори и лилавия ползвам само за акценти). А че съхнат бързо - по-доволна не мога и да бъда от това :D

      Delete
  2. Супер са, замислях се за някой от тях, но мислех, че ще са фейлове...Синьото и зеленото са убиец, взимам ги следващия път :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хмм, синьо? Ако имаш предвид това до червеното, то е по-скоро зеленикаво (или синьо-зелено) :) Май имам проблем с някои нюанси - фотоапаратът ми очевидно не ги обича.

      Delete
    2. Ами нека е синьо-зелено, пак ще е мое, финишът е страхотен - на някои марки не им се получават матовите лакове и изглеждат като латекс или варосана стена 0.о :D
      А иначе може да ми изглежда синьо и от моите настройки :]

      Delete
    3. На живо ще те впечатли още повече, мисля :) А финишът наистина е чудесен, изобщо не стои на резки или изкуствено!

      Delete
  3. Червеният лак е прекрасен, ще се оглеждам за него!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+