Bombastic! Summer Honey & Paradise Lost, by Bomb Cosmetics

Ако се чудите за какви бомби става дума - определено ще останете изненадани :) Bomb Cosmetics е марка, която е от поне година на нашия пазар, но чак преи няколко месеца се реших да поръчам. Продуктите им (и политиката им за наименуване) много наподобяват някои на Lush, но честно казано не ми се иска да сравнявам двете марки :)


И така, какво поръчах? Започвам с масажното блокче Summer Honey, медено сърчице на основата на какаово и кокосово масло, съдържа мед. Очаквах доста по-силна медена миризма, но ме посрещна лек аромат на самите масла, нещо сладко и нещо флорално, че и нещо бебешко дори. Много приятно, леко и ненатрапчиво :) Блокчето се ползва на суха кожа и се топи сравнително лесно, като консистенцията му е перфектна за масаж. Аз лично ползвам тези блокчета именно за това, тъй като вместо лосион за тяло ми идват доста трудоемки за употреба. Цената му е 8.75лв и определено си заслужава ако искате да пробвате или сте фенове на този тип продукти.

Взех и едно блокче за ползване в банята (кръгличкото с "дръжка") - явява се нещо като  на лосионите за под душа на Nivea, които още не съм пробвала. Paradise Lost е меко казано невероятен продукт! Разтапя се от топлата вода и топлината на кожата, плъзга се върху кожата доста лесно (не е нужен натиск) и бързо се намазвам цялата. Нанасям го накрая на душа, не изплаквам, а масажирам малко, за да го разнеса равномерно - подсушавам се и съм готова! Ухае прелестно успокояващо на нещо леко екзотично (шеа и останалите масла в състава?) и омекотява перфектно. Ще е идеално за зимата, а сега го ползвам след епилация/ексфолиация. Ще купя пак и пак и пак, и ще пробвам и другите два вида, нищо, че не са с толкова поетични наименования! Цена - 12.48лв.

Нахаресала още сума неща от Bomb Cosmetics (клик за онлайн магазина на вносителите) и ще виждате тази марка и занапред в блога :)

--------------------------------------
Ever heard of Bomb Cosmetics? Many bloggers find them a cheaper alternative to Lush, but personaly I wouldn't try to compare them - as I think both brands have their own spirit!

I started with a massage bar - Summer Honey, expecting a sweet honey scent. I got something very different, though. The scent reminds me of nectar, it's floral and fruity at the same time, and has this baby-product like quality to it. It's gentle, so you won't be overthrown by the smell. I use these bars for massage as they are far too difficult and time-consuming to spread to substitude body lotions. This one melts pretty easily and provides a nice massaging base. I like it and will probably try another one!

Next comes the Paradise Lost Shower Butter, and boy I'm in love with it! It melts and glides really easily on the warm skin under the shower (I use it at the very end of showering) - all you have to do is then massage it a bit to spread it evenly, pat yourself dry and you're ready to go. And it smells so comforting of the butters in it - shea, coconut, cocoa. I simply adore this and will get all possible variations (although they don't have the witty name this one has) :)

So, any recommendations what should I be getting next from Bomb?

10 comments:

  1. С второто - с дръжката ме заинтригува, определено.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Честно казано, отдавна не бях попадала на нещо, което да ми хареса толкоз :)

      Delete
  2. Ох, само на мен ли чисто и просто не искат да ми изпълнят поръчката? Направих една, след която не последва нито обаждане, нито доставка. След 2 седмици повторих и пак нищо. Писах им във фейсбук - без отговор. А исках точно масажните им блокчета, защото на Лъш абсолютно всички ми миришат ужасно. Сега се чудя да преглътна ли гордостта си и да ги измоля все пак да закупя нещо от тях ?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Това е меко казано странно... Аз направих поръчка без регистрация и на другия де беше при мен. Най-добре им звънни на телефона от контактите в сайта :)

      Delete
  3. Very nice review and enjoyable read. :)
    Anyways, would you like to follow each other via GFC?
    Follow me and then i’ll follow you back instantly.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  4. Изглеждат супер :)

    ReplyDelete
  5. Определено ме заинтригува, Ели. Искам и аз да пробвам :) Като се прибера ще опитам да си поръчам нещичко и аз.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Жени, провери дали ги няма около теб или в някой сайт, който доставя до теб - струва ми се, че ги има в доста страни, но не са особено известни :)

      Delete
  6. Последно си взех масажното блокче с кокос и пилинг за тяло с манго. И двата продукта са божествени. Блокчето е много икономчно и спестява досадното мазане с лосион след баня, а пилинга прави кожата невероятно мека.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм хвърлила око на няколко ексфолианта, да видим кой ще е в крайна сметка :)

      Delete

Thanks for letting me know what you think!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+