Hairich Vedacell Shampoo

Без сулфати, без силикони - тотално подкупващо предложение! Досега не бях ползвала шампоан без сулфати и ми беше любопитно дали измива като хората. Е, оказа се, че прави много повече неща от това само да измива!


Hairich Vedacell Shampoo е натурален продукт, който се грижи за косата и скалпа едновременно, без да пресушава или раздразва. Ухае на билки (и има цвят и консистенция на билков сироп), пени се съвсем нормално и измива перфектно! А косата след това е... ами по-добре не може да е, май :) Мека, с обем, чистичка и свежа за поне 2 дни (даже и до 3 стига, въпреки бързо омазняващите ми се корени). Не се реше по-лесно и ми трябва нещо за разлплитане, но това е единственият недостатък.

Определено го обичам този шампоан и се вбесявам, че не мога да го открия на нормално място (моят е от кутийка Memebox). Затова сега започвам да търся други хубави безсулфатни шампоани, ако можете да препоръчате - направете го в коментар :)

-------------------------------------
This is a product I received in one of my Memeboxes - and by far one of the best in them :) I hadn't tried a sulfate-free shampoo before so I was really curious...

Hairich Vedacell Shampoo is a sulfate-free, silicone-free shampoo which cares for both hair and scalp. It has a thick, sirup-like texture (and a colour like a cough sirup), lathers really well and cleans perfectly. I do need a conditioner afterwards to detangle my hair, but it's not overly dry. And the feeling of cleanliness lasts at least two days!

I love this shampoo and will miss it - I just can't find a shipping option that suits me. If you can recommend a nice and easy to find sulfate-free shampoo, I'd appreciate it!

10 comments:

  1. Аз ползвам Алфапарф - шампоан с ценни масла без сулфати, парабени, силикони и т.н., 1л е около 30лв, много е икономичен,мирише на праскови. Купувам си го от фризьорката, но мисля, че го има и в Златна рибка.
    Друг хубав безсулфатен шампоан, който съм ползвала е Давинес за тънка коса, но много трудно го откривам.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Определено ще погледна тези на Alfaparf - цената е супер, а ако наистина не съдържат силикони направо ще се взима този за обем :) Мерси :)

      Delete
  2. Аз съм ползвала безсулфатен шампоан на I+M NATURKOSMETIK и ми действа добре, обаче цената му ми идва много и затова и аз търся нещо по-нормално и ще следя коментарите за предложения.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Някой ми беше споменал за Chi, така че и това трябва да имаме предвид. И при мен ценовият фактор май ще изиграе най-голяма роля...

      Delete
  3. На BodyShop шампоаните, които съм гледала, са без сулфат и силикон, икономични са и се справят чудесно, но цената си е висока - 12 евро/250 мл, ако не се лъжа. Лошото е, че ги няма в България.
    На Alverde (в ДМ) шампоаните също са без силикон, но много трудно се разпенват. В момента използвам душгел на Alverde (с мента и бергамот) за измиване на косата. Звучи малко откачено, но това пак си е безсулфатен измиващ продукт. Все пак с него имам нужда от малко балсам в краищата.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не се бях сетила за Body Shop! А на Alverde продуктите за мен са или супер добри, или изобщо не се разбираме - в случая с шампоаните май е второто, пробвала съм един и косата ми стана супер безжизнена :(

      Delete
  4. Хубав безсулфатен шампоан, натурален, с морска сол и голям като количество, а евтин като цена е на Алверде Family shampoo за всеки тип коса, 400 мл някъде (или 300) са около 4 лв, голям е , чудесен е, чух много добри мнения за него и съм много доволна, имам го от близо месец, той е най-добрият Алверде шампоан и е по-голям :) А косата ми е склонна към омазняване, не се омазнява бързо с него, прозрачен е, натурален, прави мека хубава пяна, приятеля ми също е доволен, а аромата му е божеееествен - води се ябълка и папая, мирише на детски дъвки, влюбвам се всеки път в банята! Същия като функция е като този от Memebox, само че имам доста гъста и здрава коса, която винаги трудно се разресва, с шампоана също трудно се разресва после, но открих идеалния лек за това - две-три капки (само) масло от жожоба върху четката или гребена - сресваш се или на мокро или на сухо(няма да се омазни, защото то не се води масло, не омазнява дори мазни коси), после се изсушаваш или пък направо на сухо се сресваш и готово - божествена, гладка, чиста, мека, бляскава коса :) Аз съм супер доволна, не е нужно маслото да е 100 процента чисто (жожобата е доста скъпа), може да е и на Икаров - върши чудесна работа, то съдържа и розмарин вътре (тоест не е съвсем чисто), но това не пречи, а обратното :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Този шампоан си го слагам в уишлиста и ако ми хареса, ще е приказка! И това с маслото може да пробвам, въпреки че съм малко скептично настроена към маслата като цяло... Довечера още отивам до ДМ, мерси за препоръката!

      Delete
  5. Моят фаворит от без сулфатните шампоани е този на Lakme. Струва 22лв. и е доста мек и икономичен. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не съм запозната изобщо с марката и ще ми е любопитно да пробвам нещо тяхно, мерси!

      Delete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+