Lip Gloss, Sun and Katya

Редовете отдолу са дело на моята любима Катя, на която дадох два от гланцовете Oriflame The One Power Shine :) Казах й да напише по-разчупено ревю, но тя не може да пише ревюта. За сметка на това може да пише магии, прелестни магии! Ето магията за слънце - надявам се да направи уикенда ви по-хубав :)


И така...
---------------------
Кратка история на слънцето

Преди няколко месеца любимата ми лавандула, Елена, ме помоли да напиша ревю за две малки чаровни гилзички, пълни с вълшебна течност за устни. Ревю. Какво знам аз за ревютата и описанията на гланцове, но викам „Ето ти, предизвикателство! Ако искаш да пишеш, трябва за всичко да можеш!“ Ето я кратката история на двете магийки...

Преди няколко месеца.... Това вече го казах. Написах две странни описания, които бяха вдъхновени от сънищата ми за две мъжки същества. Опитах се да ги свържа и се получи особена манджа от аромати, чувства и мечтания. Пратих го на Елена и си представих усмивката й, докато го е чела. Милото, това е хубаво, но не е ревю. И на мен ми стана весело, има си неща, които трябва да импровизираш с повечко познанство по темата. Минаха няколко месеца, откакто използвам вече легендарните гланцове (сигурна съм, че Елена вече е забравила за това и никога повече няма да ме моли да пиша ревю, освен ако не е за театър или Майк Патън). Най-хубавото в цялата история, освен пътуването им до Дортмунд, Есен, Видин, София, Варна, Асеновград (виждате ли, пътешествали са и са попили още повече аромати), е, че докато ги ползвах, забравих, че трябва да пиша ревю. Наслаждавах се всеки един миг, че аз, която не обичам мазни неща по устните си (освен целувки, хахаха), вадя с особено задоволство от чантата си магиите и финесно ги карам да танцуват. Нещо между суинг, фънк и Алекс Търнър. Съблазън, братя, и страст. Това са баналните, но вечни думи за гланцовете за устни.

Та, мили ми смехуранковци, това е формулата за всичко. Нищо не разбирам от козметика, за това и имам странни късни обаждания към Елена с въпроси от рода на: „Това защо го имам на лицето, може ли с кисело мляко маска?“. Но разбирам, че когато забравяш да правиш едно нещо, защото ти е хубаво от друго, сигурно е добър знак за качеството на продукта. Забравих да пиша за представянето на тези гланцове, защото ми беше достатъчно кеф да ги използвам и редувам. Една хрумка: Още по-сладко е, ако всеки път си представяш, че ги ползваш за различни поводи.

Вашият може да е екстремна каскада, скачане с парашут. Не се занасям, но и чаша вино на тревата би свършила чудесна работа.

П.П - Елена, прекрасни са, благодаря. Ще ги заведа и на море!
-----------------------

* Текст: Катерина Георгиева

4 comments:

  1. Ехаааа, за пръв път чета толкова прекрасно (ревю)..... приказка, усмихнах се, изсмях се засрамено, звучи красиво......браво Катя! Фантазия....

    ReplyDelete
  2. Прекрасно! Благодаря Ели, че ни го представи :))

    ReplyDelete
  3. Радваме се, че сме ви усмихнали! :* :* :*

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with Bloglovin'

Instagram @maquilab