MemeBox Colorbox Bundle + Giveaway (CLOSED)

Точно тази поръчка от MemeBox чаках с огромно нетърпение. След като Makeup кутията не беше точно това, което очаквах, Colorbox Bundle задоволи абсолютно мераците ми за декоративна козметика :)


Colorbox са кутии на цветна тематика - червено, оранжево и синьо. Аз поръчах трите заедно на промоция 2+1 за 30 долара, а с натрупаните meme-точки ми излязоха 24 долара (с доставката). Сделка, и още как, и нямам търпение да пуснат още цветове :) Няма да плямпам повече, вижте сами. След като разгледате съдържанието, не пропускайте и възможността да спечелите и сладка награда!



И така, започвам поред на номерата с червената кутия - #1:


Следва оранжевата - #2:


И може би най-интересната за всички, синята кутия - #3:


И самите продукти и нюанси:


Не знам точно коя ми харесва най-много, и като че всяка си има собствено очарование. Като пробвам по-сериозно нещата, ще стане ясно кой ми е любимият продукт :) Засега май съм най-въодушевена от синьото червило (то си променя цвета, явно) и червените сенки...

А сега преминаваме към играта! Искам да зарадвам някой от вас с 4 продукта, които подбрах от кутиите :) Ето и наградата: оранжевите сенки L'Ocean (Pastel Orange), червеното червило Dearberry Flirt Lipstick (Red Parade), синият молив Tosowoong Gel Pencil Liner (Aqua Deep Blue) и синият лак Dearberry Today Nail Laquer (Twilight)!

Как? С приложението отдолу, след като се логнете (с мейла си или Facebook)! Оставете ми e-mail и ме последвайте във Facebook (задължително), а след това можете да отключите още 3 възможности да спечелите, като ме последвате и в други социални мрежи!

a Rafflecopter giveaway

Наградата ще тегля чрез самото приложение в Понеделник :) Късмет!

* This giveaway is open to Bulgarian residents only!

-------------------------------------
After the Makeup box which contained not enough color (imho), this MemeBox Colorbox Bundle has me fascinated! The three boxes contain thematic makeup - red, orange and blue, and were on a 2+1 offer, so I couldn't resist :)

Above you can see the colourful contents of each box :) I really don't know which one is my favourite, but so far I'm mostly intrigued by the blue lipstick and red eyeshadow. I'm a makeup adventurer so such boxes will be on top of my wishlist if there are more colours to come (please, Memebox!). The price is really reasonable - 15$ per box (30$ for the bundle), and with my memepoints I got them all for 24.99 including shipping.

So, what do you think? What is the colour you wish to see as a Colorbox?

12 comments:

  1. О, пристигнала е!
    Прекрасно изглеждат всичките неща, заинтригувах се от синьото червило <3
    Ако пуснат лилава кутия, няма да се сдържа!
    Girl's Temptations

    ReplyDelete
  2. Толкова й се чудих на синята кутия и като се реших да я поръчам беше свършила :( Сега чакам да покажеш синьото червило в действие :))

    ReplyDelete
  3. Вече пробвах синката, не устоях :D Става много интересно боровинково на устните!

    ReplyDelete
  4. О, синьо червило! ♥

    ReplyDelete
  5. Покрай твоя блог и аз се запалих по тези кутии. Само да си заредя картата и ще поръчвааам :))))

    ReplyDelete
  6. Страхотна сделка са били! Много интересно ми беше да ги разгледам :)

    ReplyDelete
  7. Кутиите много ми харесват .

    ReplyDelete
  8. И мен ти ме зариби по Мемето ;)

    ReplyDelete
  9. Червилото от синята кутия изглежда много интересно! Изобщо целите кутии са сладки. :)

    ReplyDelete
  10. Всички продукти изглеждат страхотно! С нетърпение очаквам да видя в действие синьото червилце! Поздрави!
    www.artennviu.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Страхотни продукти! didiplanet2003@abv.bg

    ReplyDelete
  12. Интересни, но и особени са тези кутии, Ели! Ако има розова, сигурно ще е бестселър...
    Благодаря за възможността за пробване - много добре си подбрала наградите!

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comment!

 

Follow me with GFC

Follow me on Google+