Tuesday 6 January 2015

Ziaja Manuka Tree Cleansing Gel & Cream

Когато съм любопитна за нещо, съм прекалено любопитна. Няма средно положение :) Дори и да знам, че обектът на моето любопитство може да не е за мен. Когато получих за проба крема и почистващия гел от серията Manuka Tree на Ziaja, знаех, че може и да не се разбера с продуктите - но още щом видях серията любопитството ми се обади!

Оказа се, че и двата продукта си заслужаваха пробата :) Серията е предназначена за кожа с несъвършенства и прекалено отделяне на себум, и съдържа екстракт от листа на манука и цинк. Чудесно дотук, да видим в действие...


Manuka Tree Normalising Day Cream SPF 10 е крем с лек и приятен за мен аромат, и доста интересна консистенция, която е доста трудна за описване. Не е типичният лек крем за мазна кожа, но не е и тежък - попива бързо и оставя приятен финиш; нито мазнеещ, нито прекалено матов. За съжаление, формулата съдържа силикони и те се усещат още при текстурата.


Как се справи? Хмм, доста на кантар съм за това кремче. Определено се справя добре с предотвратяване на прекомерното омазняване. Но не прави нищо за вида на кожата, даже порите ми май изглеждат като че по-големи. А две седмици след като започнах употребата му, ми се появиха няколко пъпчици тук-таме. Преди този на Ziaja бях с един от най-уникалните кремове на планетата - нямах никакви проблеми и ми беше трудно да се отлепя от него (ще ви разкажа в отделен пост скоро) - така че не виждам друга причина за появата на пъпчици, освен кремчето на Ziaja и отново главните обвиняеми са силиконите. Също, на места кожата ми се пресуши ужасно, така че определено не се справи със студа. И няма смисъл да обяснявам сигурно, че от SPF 10 едва ли има някакъв смисъл за мен...

В заключение: определено не моят крем в дългосрочен план, но ако сте с по-млада и по-малко капризна кожа от моята, и търсите бюджетна грижа - може би ще ви допадне. Бих могла да го сравня с крема за мазна кожа на Nivea Visage, но този ми харесва далеч повече.


За сметка на това, почистващият гел Manuka Tree Normalising Cleansing Gel се оказа доста добро попадение. Удобна опаковка, лек и ненатрапчив аромат (наподобява чаено дърво, но не точно), лесно разпенваща се формула, която е и лесна за отмиване... Почиства идеално всичко, включително спирала и молив без проблем. Не дразни очите, но леко пресушава кожата, така че след почистване задължително слагам подхранващ крем. Вече преполових бутилката - а подозирам, че и за в бъдеще ще го взема отново :)

Ще се радвам да споделите дали сте пробвали серията и от кои продукти на марката сте доволни - аз имах доста неприятен старт с тях, но се радвам, че им дадох втори шанс!

* Продуктите са ми изпратени за проба от PR.

3 comments:

  1. И аз исках да ги тествам, но имам няколко крема и три измиващи гела в момета.
    Гелчето обаче изглежда супер, и си го слагам на листа за тест!
    Мерси, Ели :)))

    ReplyDelete
  2. I know your pain - и аз имам още няколко почистващи продукта, чакащи ред. Освен това в момента вечер редувам гела на Ziaja и две почистващи олиа, много приятни се оказаха за зимата (след цялото мразуване през деня). А за почистване сутрин ползвам само този, много е освежаващ :)

    ReplyDelete
  3. Не съм ползвала нищо на марката,но продуктите изглеждат и звучат добре.

    ReplyDelete

Thank you for your comment!