Friday 13 March 2015

SNB - something to be proud of

Не знам за вас, но за мен гордостта от това да видя нещо качествено българско е доста сериозна. Може би е свързано с мечтата ми някой ден да имам собствена марка, която да развивам тук, но предполагам е и заради радостта ми да виждам успешни БГ начинания. Според мен SNB, Star Nails Bulgaria, е едно от тях :)


Наскоро ви показах един чудесен продукт за грижа за ръцете, а днес ще ви позанимая с лаковете им. Запознайте се с Валентина (ярко Барби розово), Валентин (меко сиво-синьо), черната боичка за nail art и продуктът "всичко в едно".

От ляво надясно: All in One Nail Care, Valentin, Valentina, Nail Art Liner
Ще започна с лаковете. И двата са с лека и кремообразна текстура, която се нанася гладко на нокътя и не става на резки. При розовото са необходими 3 пласта за пълно покритие, а при синьото - 2. Финишът е равномерен и със силен блясък, а времето за съхнене е умерено (винаги чакам по 10-тина минути, но май изсъхва по-бързо). Като издръжливост лаковете са средна работа. около 2-3 дни.

Което обаче се променя с един щрих от All in One Nail Care :) Това е прозрачна основа/топ лак, която се грижи за ноктите с подхранващи съставки. Лека е, не променя по никакъв начин лака и не си личи, че я има (може би само подсилва блясъка). Но времето на издръжливост скача с 2 дни, което за мен си е доста сериозно постижение! Аз лично ползвам продукта почти само като топ лак, защото не съм свикнала да слагам база, но при лакове, които оцветяват това е направо задължително.

Лаковете на SNB са с любимия ми тип плоска четка, която обгръща нокътя и прав нанасянето доста по-бързо :)


Накрая оставям боичката за нокти - продукт, от който така и не мога да се възползвам максимално, защото са ми вързани ръцете :D Писецът е дълъг и тънък, което улеснява правенето на линийки, но дотам. Не мога да си нарисувам нищо и наистина се възхищавам на хората, които могат! Трябва да се отбележи, че боичката се разтваря във вода - т.е. търпи корекции, но трябва задължително да се запечата с топ лак.

Oпределено ви препоръчвам да разгледате портфолиото на SNB, предлагат изключително приятни продукти и широка гама лакове Made in BG. И ще се радвам да споделите, ако сте пробвали нещо тяхно!

* Продуктите са ми предоставени за проба от PR.

8 comments:

  1. Ах,тази Валентина <3 Цветовете са наистина страхотни :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз съм повече фен на розовото, много настроение дава :) Синьото е някак много специфично и по като за официални поводи.

      Delete
  2. Абсолютно те подкрепям. Много сполучливи са им лаковете :) В момента нося розовия им който получих през есенните месеци. Сега определено му се разгръща повече красотата :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Само да спре да вали и да изгрее слънце, и буквално ще цъфне :) :) :)

      Delete
    2. Хихи да. Само тази база и то лак в едно хич не ми хареса. От нея ми пожълтяха ноктите и не ми допадна, като топ. Между другото в момента се лакирам с подобен син цвят. Мрачно е :))

      Delete
    3. Странно, за мен този продукт стана незаменим и много любим - удължава ми лака наистина забележимо и не съм забелязала изобщо да жълтее. Наистина жалко, че не ти е допаднал :(

      Delete
  3. Цветовете са страхотни! Аз използвам All in one постоянно, но основно като база и мога да кажа, че се справя отлично. Имам си и един бледорозов любимец Ангел, който си нося редовно. И аз също като теб се гордея с добри марки родно произвоство, защото това наистина е нещо прекрасно :) Чудесен пост!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че ти е допаднал :) А базата/топ е чудесно попадение, независимо как се ползва (това ѝ е огромен плюс, много обичам продукти с няколко приложения)!

      Delete

Thank you for your comment!