Saturday 4 April 2015

Dr. MJ Real Mucin Restore Sun Cream & Shara Shara Bee Tox Spot Cream

Пролетта официално дойде, а слънцето - въпреки опитите на вятъра да го издуха, си пече. При това започна да напича много приятно :) И затова започнах да се замислям и за по-сериозна слънцезащита!


Сигурно ме мислите за луда, но опитът ми показва, че именно ранното лъжливо слънчице най-често ме е оставяло зачервена. Затова от години вече започвам отрано с високите фактори и не съжалявам :)

Dr. MJ Real Mucin Restore Sun Cream е слънцезащитен крем за лице с фактор 45, като съдържа и екстракт от охлюви за грижа. Текстурата му е доста лека, въпреки  че изглежда плътна от тубичката - разнася се супер леко, попива бързо и не оставя бял отенък по лицето (може би съвсем лек, докато попие напълно). Финишът, противно на очакванията ми, е полу-матов, без никаква осезаема тежест.


Ефектът е също много приятен. Започнах да ползвам кремчето есента при ходене повече на слънце и мога да кажа, че е перфектно за ски и планински походи. Благодарение на екстракта от охлюви, кожата не страда нито от слънцето, нито от вятъра и студа. Сега също се справя добре, защото времето е променливо и това също ми действа доста зле понякога. За лятото обаче не съм много сигурна - някъде към обяд започвам да се омазнявам в Т-зоната и това ме навежда на мисълта, че за лятото ще ми е по-тежък от желаното. Но дотогава едва ли ще е останало и без това :D

Единственият недостатък са малките пъпчици-"еднодневки", които като че ми избиват малко по-често по брадичката напоследък (с всекидневното ползване, предполагам от съдържащите се силикони). Не е нещо кой знае какво и може дори да не се дължат на крема, но ги има. В заключение ще кажа, че може би бих го издирила отново за планинските екскурзии другата зима :)

Update: Оказа се, че пъпчиците нямат нищо общо с крема - така че този продукт получава абсолютна зелена светлина от мен!


И накратко за един продукт, от който скоро ще започвам втора опаковка - Shara Shara Bee Tox Spot Cream. Това е продукт за локално лечение на пъпчици, който намалява подуването и успокоява, благодарение на съдържащата се пчелна отрова. Наред с добре подбраните съставки като чаено дърво, кора от върба и прополис, има и недотам приятни за мен (парафин, силикони, алкохол).

Не е най-ефективният продукт от този тип (Vichy Hyaluspot остава на върха), но определено намалява обема дори по-сериозни пъпки. Има лек аромат, който не се натрапва и текстура, която попива напълно и не се забелязва. Имайки предвид действието му - бих казала, че лятото ще го мажа и на ухапвания от комари, тъй като наистина охлажда и успокоява раздразнена кожа. И ако се чудите защо започвам втора опаковка, ами... защото я имам (thanks за  повторението, MemeBox) и защото май бая посвикнах с него... :)

И така, исках да съм кратка днес, но нещо не се получи :D Ще се радвам да споделите какво мислите и дали сте започнали да се замисляте за високи фактори слънцезащита вече!

2 comments:

  1. Много интересно изглеждат тези опаковчици и май не съм срещала марката. Аз почнах да нанасям 50ти фактор още при първите лъчи, но по съвет на дерматоложката, ако зависеше от мен щях да си се напичам и да се радвам на зачервените бузки хаха.. поздравии

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох, и аз много обичам да се напичам, ама много бързо ми става "напечено" положението :D Да си имам защитата, пък тогава с удоволствие!

      Delete

Thank you for your comment!