Monday 13 April 2015

Spring News from Catrice

Привет!

В този слънчев ден ми се ще да ви споделя няколко добри попадения от пролетните новости на Catrice :)


Започвам с палитрата Absolute Rose, която чаках с доста нетърпение. Тя е новото попълние в серията Absolute, от която е имах и Bright - клик тук за ревю. Същата здрава и приятна за употреба и съхранение опаковка (апликаторът е so-so, и  май все повече го избягвам), но в доста по-различна и все толкова ползваема комбинация. Нюансите са вариации на  пепел от рози, плюс taupe и едно магически изглеждащо лилаво с блестящи частички. На мен лично всички нюанси ми влизат в употреба , което е трудно да се постигне с палитрите понякога. Най-много ми допадат трите нюанса отдясно, и то в комбинация :)


Откъм качество едва ли има от какво да се оплача при цена от около 10лв. Сенките са малко прашливи, но с добра база отдолу го докарват и на пигментация (с изключение на най-светлия нюанс), и на издръжливост. Преливат се лесно и се комбинират перфектно. Като недостатък бих посочила само, че тъмният нюанс не се предава точно върху клепача - бие на кафяво. От него очаквах повече...


Като цяло, това е отново добро попадение за ежедневна палитра, което не бих подминала :)


Преминавам към нещо, задължително за сенките, поне при мен - основата. Бях решена да си взема NYX HD базата отново, но се изкуших от Catrice Prime and Fine Eyeshadow Base. Тя се помещава в доста приятно за окото шишенце с апликатор като на глос. Кремообразна е, с консистенция като на UD Primer Potion и се нанася доста лесно и равномерно върху клепача. Сенките полепват добре върху базата, но повечето нюанси не изпъкват много по-ярко с нея (в сравнение с други бази). Откъм издръжливост е добра за работа - изкарва от 8 до 6 без проблем. Но ако искам да издържи повече от това, едва ли бих ѝ се доверила.

Отляво - без база, отдясно - с база
Накрая е коректорът-изненада Catrice Allround Coverstick. Наричам го изненада, защото не очаквах коректор под формата на стик да работи добре и в деликатната зона под очите. Този обаче се оказа чудесен - формулата се топи при контакт с кожата и се разнася лесно. Финишът е матов и нямам нужда от фиксация с пудра. А ефектът е средно към плътно покритие и прекрасно озаряване на зоната под очите. Тук трябва да предупредя, че моят нюанс - 010 Nude, е доста светъл и ако се прекали, се получава онази неприятна визия тип панда, ама наобратно :) :) :) Не се събира неприятно в гънките, но ако имате сухи местенца ги подчертава. Това обаче важи по-скоро за други зони, на които можете да го ползвате, защото коректорът е подходящ за почти всичко!


Засега толкова - имам и още няколко нови продукта на марката, които обаче ще ви покажа в отделно интервю. От тези ви съветвам да не пропускате палитрата и коректора!

13 comments:

  1. И аз имам и трите продукта, но съм изключително разочарована от базата за сенки, толкова е мазна и допринася за събирането на сенките ми с часове, отколкото биха издържали без нея. Радвам се, че при теб работи и си доволна. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Странно, моите клепачи принципно са ужасно мазни, а тази база им е добре - пробвай да нанасяш по-малко и да я оставяш няколко секунди да попие, дано проработи :) При мен за през деня е надеждна, след 10-тия час някъде започва да се събира...

      Delete
    2. И моите са мазни и тази база си е доста мазна, пробвах по всякакви начини и за съжаление при мен въобще не може да задържи сенките дори 1 час. Пробвах и с различни сенки, явно нещо не се сработваме. :D

      Delete
    3. След HD базата на NYX вече нищо не ми се струва мазно :D Странното е, че тя е толкова мазна, а работи перфектно... Жалко, че не сте се сработили с тази на Catrice :( Те имаха и друга база (в бурканче), но нея не съм я пробвала.

      Delete
    4. На мен пък тази на NYX не ми се струва толкова мазна и тя работи мнооого по-добре от Catrice. :D

      Delete
    5. NYX HD определено е по-добра, но... за мен тя е ааадски по-мазна! Това ме кара да се замисля дали в двете ни тубички база Catrice няма две различни неща :D

      Delete
  2. Толкова й се чудих на тази палитра, всеки път като отида в лили я суочвам и се опитвам да се убедя, че ми трябва, но засега устоявам... Може би ако розовите бяха мааалко по-наситени...Просто си знам, че вече имам такива нюанси в други палитри и наистина нямам нужда и от тази. Последният път, за да не съм капо, си взех от единичните им сенки, сториха ми се нещо, което като цвят нямам. Иначе имам Brights варианта и доста съм го ползвала :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Светлите нюанси в палитрата не са най-пигментираното нещо на света, но с база са ми ок. А от единичките съм харесала серията с "металните" нюанси :D

      Delete
    2. точно от тях "забърсах" два цвята и един от по-старата им серия :)

      Delete
    3. Определено хващат вниманието :)

      Delete
  3. Купих си коректора и съм много доволна, много трудно прикривам сенките под очите, а той се справя идеално :)

    ReplyDelete
  4. Задължително ще си запиша за коректора, напоследък все коректори са ми в главата. Сенки избягвам да купувам, че имам достатъчно за цяла вечност.

    ReplyDelete
  5. Коректорът е попадение във всяко отношение - мултифункционален е и наистина с добра покривност за зоната около очите :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment!