Thursday 27 June 2013

The Movie Post

Имам ужасно много висящи ревюта, обаче днес не ми се пише за козметика. Вместо това, с оглед на идващия горещ уикенд, ви приготвих един кино пост. Тук съм ви забъркала мъничка порция от моите любими сериали и филми - идеи, ако сте заровили нос в IMDB и не можете да си изберете нищо!


1. Mad Men
50-те и 60-те, рекламния бизнес, един хубав мъж... Той приключи преди няколко години, но това не пречи тепърва да си го изгледате от-до. Аз бих. Кой би отказал малко Дон Дрейпър на repeat?

2. Doctor Who
Този доктор, ах, този Доктор! Сериалчето е много свежо и дори да не сте фенове на фантастиката, със сигурност ще се влюбите в кошмарния хумор на главния герой. Или герои - доста са... Няма да ви развалям изненадата, но десетият Доктор е чудно сладък. :)

3. Cowboy Bebop
Ако сте фенове на анимето, това заглавие вече ви е минало през ръцете поне няколко пъти. Страхотен сюжет, невероятен саундтрак!


4. Hayao Miyazaki
Както сме на тема рисувано кино - мнооооого силно ви препоръчвам да гледате нещо (каквото и да било) на японеца Хаяо Миядзаки. Зарежда с детинско любопитство, но и задава доста въпроси с невероятната игра с анимацията. А някои филми изобщо не са за детски очи... От "Тоторо" до "Принцеса Мононоке", слабо няма!

5. Don Juan de Marco
На лИбовна вълна - един от най-чудесните филми в жанра. Тотално вдъхновяващ, а и няма как после да не си пуснете Have You Ever Loved a Woman!

6. Crazy, Stupid, LoveДори не знам защо го слагам тук, не ми е толкова любим този филм, но определено е чудесен за един неделен следобед. А и любимите ми Ема Стоун и Раян Гослинг (...) са перфектна комбинация!

"Take off your shirt."
"Why?"
"Will you just take off you shirt?... F***! Seriously? It's like you're photoshopped or something!"

7. Courage the Cowardly Dog
Нещо за бързо от Cartoon Network, ако нямате много време - "Кураж страхливото куче" :D Неверотно много обичам това розово нещо с дупка в зъба и досега си го гледам, като ми прищрака.

Силно препоръчвам и едно късометражно филмче в този дух от Тим Бъртън: Vincent. А и всичко на Бъртън, де. :)

8. Fantaghiro
А помните ли Принцеса Фантагиро? Сериалчето беше много популярно, когато бях малка. И бях безумно влюбена в лошкото-добряк Тарабас... Старичко, но пък доста интересно!

9. Hannibal
Перфектен - всеки кадър е произведение на изкуството. Изпипан до последния детайл. Силно препоръчвам, ако сте фенове на жанра!

10. Black Mirror
Последното ми откритие. Чудесна антология за едно доста антиутопично технократско общество. Някои негови черти са до болка познати и днес...


11. A Single Man
Не знам защо не съм го включила в оригиналната селекция. Този филм е красив от гледна точка на стайлинг - Том Форд, все пак.

Ще се радвам и вие да ми дадете идеи какво да гледам, както и да споделите любимите си филми и сериали.
Запазете този пост в Pinterest

8 comments:

  1. Изненада ме много приятно с аниме препоръката. Ти май си първия бг-блогър, който следя и гледа аниме! Имаш един плюс от мен :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Приятелят ми ме зариби - изобщо не знаех, че сред анимето има неща, които да ме грабнат толкова :) Ако имаш препоръки - давай, любопитна съм за всичко!

      Delete
  2. хахах, гледате анимация за кеф, защото още нямате деца :-)
    преди време и аз ги гледах за свое удоволствие, сега ги гледам независимо дали искам или не :-)
    Фантагиро също е разкош!
    пп що ли пък да не си призная, че всички "жени" у дома чакаме да пуснат по торентите "Университет за таласъми"? за съжаление премиерата беше преди седмица и още го няма :-)
    а щом харесваш анимация, препоръчвам с две ръце и два крака "Хотел Трансилвания" - абсолютен кеф!

    ReplyDelete
    Replies
    1. То е за хубаво това с анимационните филмчета, така човек никога не губи една много полезна част от себе си - хумора... А "Хотел Трансилвания" го гледах даже на кино, беше супер сладък :)

      Delete
  3. Леле, мислех си, че само аз съм гледала Фантагиро като малка!!!!!! А Тарабас и на мен ми беше любимец, не си падах много по сладникавия принц ;)
    Ивана
    dreamofjoe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хах, той беше наистина доста сладникав :D

      Delete
  4. И аз съм Тийм Тарабас...принц Ромлаудо не го харесвам!Ще повярваш ли,че точно тези дни съм се заела да гледам филмчетата за Фантагиро,че ми бяха най-любими едно време!"Пръстенът на дракона'' и ''Полярният крал'' също :)
    Колкото до Бъртън...непростим грях е да не го харесва човек!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хахахха, права си - грях е! Като знам с колко нетърпение му чакам всяка нова продукция сега, а допреди 3-4 години не бях и чувала за него...

      Delete

Thank you for your comment!