Wednesday 4 March 2015

The Perfect Scent - SNB Almond Protective Cream

Не знам дали съм ви споделяла, но един от най-любимите ми аромати е на горчив бадем. Просто си умирам за него и затова може би съм влюбена в марципана и прочие сладкиши, които включват вкусната бадемова паста. А също така съм особено голям почитател на ликьора Disaronno, който има такъв аромат :D


Днес ще ви покажа един продукт, който ме изненада с няколко неща,а именно лосион за ръце и тяло SNB Almond Protective Cream. Естествено, започвам с аромата - на горчив бадем, с лека нотка на дъвка. Любов, и то каква! Ароматът утихва бързо и не се задържа върху ръцете (а ми се ще да оставаше завинаги).

Текстурата е малко плътна, но се разнася лесно на ръцете, и след като попие - за около минутка, оставя кожата кадифено мека. Води се зимна грижа, и наистина подхранва чудесно и предпазва от пресушаване в студа. Оставя лек филм, който за мен е дори приятен.

Изненадана съм от много удобната и хигиенична опаковка с помпичка, която изолира от въздуха, за да не засъхва крема (за втори път виждам подобен дозатор и се надявам да става все по-често явление). А и помпичката е така направена, че продуктът да се използва наистина докрай. 

Трябва да се споменат и няколко думи за щедрия размер от 150мл (на цена от 9.50лв) - продуктът се води  за ръце и тяло, и може би затова опаковката е толкова голяма. За съжаление, за мен този крем не е подходящ за тяло заради плътната текстура - просто е малко труден за разнасяне върху по-големи зони. Между другото, има и джобен размер от 30мл, който мисля да си взема за в бъдеще за чантата :)

Единственото, което може да ви притесни, е наличието на Paraffinum Liquidum в състава. За мен не е проблем, но знам, че някои го избягват.

И така, май стана стана ясно, че съм малко влюбена в това кремче и го препоръчвам и за зиме, и за лете. А като добавим, че е родно производство - нещата стават още по-хубави :) 

Пробвали ли сте този или някой от другите аромати от сериите на SNB? Любопитни са ми и ще се радвам да споделите мнение :)

* Продуктът ми е предоставен за проба от PR.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment!